aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Men Skandiabanken er trygg no? Eg har så og seie null peiling på korleis økonomien, og dette med bankras osv fungerar (men har som alle andre fått med meg at det går dårleg for tida). Eg er student og har nesten alle pengane mine i Skandiabanken. Dette er berre ein brukskonto med under 100.000 kr på, har eg noko som helst å frykte? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Om du har under 100.000 er du trygg. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Greit, då utset eg planen min om å vinne i lotto til situasjonen har betra seg litt Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 I Skandiabanken er du sikret for 500.000 SEK. De venter å bli medlem av det norske garantifondet om et par måneder. Hvis du har over 100.000 i Skandiabanken bør du vurdere å opprette en plasseringskonto der og få 7% renter. Jeg tror ikke Skandiabanken er særlig utsatt for å gå konk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingen fare men allikevel poster jeg denne.. http://www.na24.no/article2291120.ece Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Noen som kunne svart på dette? Inlegget ble lost blandt alle postene. En ting jeg lurer på er hvorfor faller disse bankene egentlig? Er det ene og alene fordi de ikke får lånt penger fra andre banker (evt. til spiselige priser?) Hvis det er tilfellet, er det ikke idiotisk å basere sin virksomhets liv på andres velvilje til å låne deg penger? Burde ikke en bank først og fremst sitte på de pengene de har og låne ut etter evne? Blir ikke dette litt som om forbrukere skulle bruke kredittkort for flere tusen uten å ha penger på bok for å betale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå