Vegard_Haug Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nintendo skal ha planer om en ny DS-oppdatering i nær fremtid. Les mer Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har de tenkt å gjøre DS mer lik PSP? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tror det er mer at de er lei av at folk chiper og brewer så mye at de lager en version som også er i stand til dette selv? Kanskje de er lei av de som kjøper en PSP atpåtil for å ha film og musikk? Men kanskje de egentlig driver på med DS 2.0 også da Lenke til kommentar
someOen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er fornøyd med den dsen jeg har. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes heller det burde være bedre hardware i den, enn tull som kamera og musikkspiller. Det har vel de fleste på mobilen. til 1000kr blir det vel 0,3 mpx på kamera. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg vil heller ha en ny DS / Game Boy med høyere oppløsning. Liker ikke at mobilskjermen min, som er mye mindre enn den på DS-ene, har mye høyere oppløsning. Kunne kanskje blitt problematisk med bakoverkompabilitet, med mindre man fiksa en skjerm med nøyaktig dobbelt så mange piksler begge veier... Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eg har hatt Nintendo DS sidan mars år 2005. Synst det er dumt viss Nintendo skal begynne som Sony, med å legge til alle mogleg andre tullefunksjonar som ikkje har med spel å gjere. Då blir vel den dyrare og fokuset går meir vekk frå spela. Eg er forresten fornøgd med den DSen eg allereie har, den har brukbar grafikk og det viktigaste av alt er dei gode spela den har. Så eg håpar ikkje at eg blir pressa til å kjøpe ny konsoll for å kunne spele dei framtidige spela. Dagens DS er god nok for iallfall 3 år til. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg personlig vil heller ha en helt ny DS/Gameboy enn en oppgradert versjon av den gamle, men nå er vel det ganske lite sannsynlig med tanke på at rykte sier den skal komme før året er omme. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 TOKYO (VG Nett) Torsdag morgen avduket spillselskapet Nintendo en ny versjon av sin håndholdte suksesskonsoll. Kilde: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=528185 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg