treningsnarkoman Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har HP Photosmart C3180.. Skal installere den inn på macen, men hvordan skal eg gjøre dette?? Takker for svar!! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men det var ekstremt enkelt. Prøv å gå til Systeminnstillinger og Skriver-valg så tror jeg at det er ganske rett frem og enkelt =) Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Her er en liten demo om hvordan en gjør det. <3 Screenflow Endret 29. september 2008 av Rexinor Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, Screenflow er saker og takk for videoen Men når eg går inn på Systemvalg -> Utskrift og faks -> + tegnet og inn på standard kommer det ingen skriver? Noen som har noen svar på dette? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Står skriveren på og er tilkoblet maskinen eller lokalt nettverk? Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Hvordan tilkobler man på maskinen eller legger den ut på et lokalt nettverk da? Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan tilkobler man på maskinen eller legger den ut på et lokalt nettverk da? Ved å koble til USB ledningen til en USB port på maskinen, evt. til en printerserver av ett eller annet slag. Lenke til kommentar
treningsnarkoman Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, men det som er saken at den bærbare vi hadde her før, trengte vi jo ingen ledining å koble til datamaskinen. Det gjekk trådløst.. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Om den er koblet til det trådløse nettverket er den på det lokale nettverket... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kjenner ikke til denne skriveren, men om den er trådløst tilkoblet nettverket så må du nesten se i manualen. Man skulle tro at det i de fleste tilfeller burde være plankekjøring, men kjenner jeg skriverprodusenter rett så er det vel noe fiksfakseri som gjør en i utgangspunktet enkel prosess vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå