muils Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 hei jeg vil kjøpe en ny gaming pc som jeg kan spille de nye spillene på hige. vil spille AoC, WoW lich king,osv. men jeg har svært dårlig peiling på pc. så lurte på om noen ville sette opp et oppsett til meg:D vil kjøpe alt fra same butikk. trenger ikke skjerm, mus, tastartur, høytalere. kan hende jeg kan bygge PCen selv ( må spøre en venn) håper det er noen som gidder å hjelpe meg Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Komplett Gamer - Warhammer online Uten; Tastatur, Mus, Høyttaler eller Hodetelefoner - Kommer prisen på: kr 8824,- TUNDRA Pro Gamer NetShop Dinside PC u/skjerm Datakjeden Dinside Gamer De to sistnevnte er de beste valgene. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Av disse hadde jeg ikke vært i tvil om å velge Netshop sitt alternativ. Endret 29. september 2008 av Knewt Lenke til kommentar
muils Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 tusen takk for alternativene. kommer sikkert til å kjøpe netshop sin PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå