RatedR Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hei! Holder på å bygge meg et hjemmekinoanlegg. Jeg har CW CLS215 som drives av en CW A2.6KW forsterker. Så lurer jeg på hva slags bakhøytalere jeg bør bruke. (Vil helst ha Cerwin Vega siden resten er det.) Rommet er ca. 4m x 7m. Har kansje forklart veldig lite, men håper noen kan svare for de. Vurderer også på å kjøpe denne Subwooferen: http://pro-audio.musiciansfriend.com/produ...ofer?sku=600289 For tror en 15" blir for lite, men er det så at STØRRE er BEST? På forhånd, takk får svar. Mvh Ken. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du tar litt feil. Et lite 8" Kan rævspille et 15" bass element. Du skal liksom ha forsterker til å drive det også. Se etter noe som går dypt. For ca halvannet år siden så hadde jeg planer om gigantiske høyttalere siden jeg trodde at gidde best lyd. Så fikk jeg Genexxa Mira 6.2 med doble 6,5" elementer. Dette er simpelten de best spillende høyttalerene jeg har hatt og til tross for det så har jeg 2 par av de.... Selv om jeg bare bruker det ene. Så jeg vlii anbefale deg å ta turen til nermeste hifi butikk å høre for å åså finne ut av du ikke trenger 21" subber for å å spille høyt! Lykke Til Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvorfor ikke CLS bak og til senter også? Er "bokhylle"-høyttalere og senter-høyttaler i samme serien som CLS-215. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå