Quistgaard Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har litt problemer med å få spilt av lyd på enkelte videoer på Windows media player! Hadde HP Quickplay før, der fungerte fint, men kan ikke få det på min nåværende pc! Er det noen som vet om et program som er bra og spiller av det meste? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 slenger meg på det Ekko sier. VLC er raskt i tilleg til at det støtter så å si alle formater. Lenke til kommentar
Quistgaard Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takk! Visste jo egentlig om det fra før, men det dukket ikke opp i hjernen min i dag! Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Som andre sier, så er VLC helt rått bra til alt annet enn x264, eller 1024p filmer. Til det bruker jeg personlig MPC (Media Player Classic) Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvis du har trøbbel med å spille av visse wmv-filer kan det hende det hjelper å installere Media Player 11. Hos meg hakket det på en PC, mens på laptopen gikk det helt glatt. Etter at jeg installerte v11 på hoved-PCen gikk det glatt der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå