Gå til innhold

Hvilke _nye_ serier anbefaler du (ikke)?

Anbefalte innlegg

Av nye tv serier i denne sesongen (høst 2008, vinter 2009), har jeg til nå sett

• True Blood - vampyr serie fra HBO (noe som tegner bra, blod, gørr og pupp!)
  • Fringe - FBI serie som etterforsker sci-fi saker. (FOX)

True Blood: Helt håpløst main cast, usjarmerende og dårlig skuespiller. Serien er nok en vampyr serie, men her florerer det av dårlig skuespill og dårlig script. Eneste grunnen til at jeg forstatt ser at jeg elsker vampyr serier generelt. Karakter: 3/10

Fringe: Sci-fi serie i den forstand at man tar det ytterste/rare av det vitenskapen har klart å lage, og finner på jævlige våpen for å prøve de ut. Det er en rød tråd igjennom serien, men den er tildels usynlig, og lite brukt. Hver episode er avsluttende, noe som for meg er skuffende. Det blir litt som CSI, Numb3rs osv.

Jeg hadde veldig høye forventinger til denne serien, men den har skuffet veldig.

Bedre skuespill her enn i True Blood, men ikke top notch. Sier litt at når en viss fyr fra Dawson Creek er den beste skuespilleren. Karakter: 6/10

Håper folk kan gi en mini-review av nye serier de har sett.

Neste jeg skal sjekke ut er Merlin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt enig med True Blood og Fringe, men kan kommentere dem litt.

True Blood: Gadd ikke mer etter to episoder. Karkter: 2/10

Fringe: Bare de tre første episodene er sendt, så det er for tidlig å se at den røde tråden ikke er brukt. Det er en rød tråd, og så vidt jeg har sett fra de første episodene er den veldig mye brukt. Likte ikke første episode, men tar seg opp betraktelig. Karakter: 7/10

Knight Rider: Løst basert på Knight Rider fra 80-tallet med David Hasselhoff. Handlingen her er ganske teit og cheesy så det holder. Det går mye på det vanlige tullet med hemmelig agent og det tullet der, men denne fyren har en svært avansert bil å leke med. Faktisk er bilen så avansert at den har en egen intelilgens (og stemmen til Val Kilmer, om noen fortsatt husker ham), har masse våpen og kan forvandle seg til mye rart. Burde være greit, men når selv The Hoff ikke gadd bli med sier det jo sitt. Det er for øvrig en film basert på denne serien med Hoffa i en liten rolle. Har ikke sett den ennå og kommer ikke til å gjøre det. ;)Karakter: 2/10

Lenke til kommentar

Har bare sett én ny serie: True Blood. Støtter meg til kommentarene over. Dette er veldig svakt av Alan Ball (manusforfatteren til American Beauty og skaperen av Six Feet Under. Dustete karakterer, middelmådig (til håpløse) skuespillerprestasjoner, dårlige effekter (huggtennene). For meg blir dette verken fugl eller fisk. Ikke spennende, ikke morsomt, ikke godt drama. Det eneste jeg liker er at handlingen er lagt til Louisiana.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...