KnutIvars Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Noen som vet hvordan jeg kan mekke dette? slik at jeg bruker IIS som web server, men JSP blir "routet" videre til Tomcat. Har funnet diverse "walktrough", men har ikke fått dem til å funke. Noen som har en "ny" versjon? Bruker Tomcat 4.1.x.x og IIS som følger med Windows 2000 Server (SP3). Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. april 2003 Del Skrevet 11. april 2003 kast IIS og la Tomcat serve alt..? Med mindre du har sinnsykt mye greier på IIS (og/eller er ihugga ms fan) så ser jeg ingen grunn til å kjøre to servere... (Greit, jeg kjører apache og tomcat, så den siste kommentaren var vel litt selvmotsigende) Sorry, jeg kan nok ikke hjelpe deg Lenke til kommentar
armyman Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Noen som vet hvordan jeg kan mekke dette? slik at jeg bruker IIS som web server, men JSP blir "routet" videre til Tomcat. Har funnet diverse "walktrough", men har ikke fått dem til å funke. Noen som har en "ny" versjon? Bruker Tomcat 4.1.x.x og IIS som følger med Windows 2000 Server (SP3). - jeg prøvde dette jeg også men fikk det heller ikke til. nå har jeg kastet ut iis for lenge siden og kjører bare tomcat til alt. det funker egentlig greit. bruk følgende oppskrift: http://www.mattkelli.com/tech/tomcat/ntservice.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå