Arcel1t Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Du har vel tenkt å etse kort til den ferdige versjonen. Eller har de slutta med etsing i sogndal? Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Dei har forsatt etsing på vg1. Me skal ikkje etse til dette prosjektet. Sverre meinte det tok for lang tid. Veit ikkje om me skal etse i heiletatt i år, men me ha ivertfall utstyr til det. Kan ta med ein liten oppdatering og. Fekk det grøne lyset til å fungere i går ved hjelp av "jallamåten". Det funka ikkje med det logiske uttrykket me kom fram til. Jallamåten går ut på og ivertere signalet frå gult og raudt, koble dei isaman etter inverteringa og koble dette vidare til det grøne lyset. Då fungerar dette lett. Har at litt lodding på styringa for å få den ferdig. Fann og ut at nokre dorle loddingar på straumforsyningen gjorde denne veldig ustabil. No funkar i vertfall den positive sida. Den negative er det litt verre med.... Me skal vere ferdig med prosjektet til måndag. Trur ikkje eg gidd å feilsøke meir på straumforsyningen. Har hatt ein god nok innsats med det som er trur eg.. Endret 24. oktober 2008 av Actrm Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har dere ikke lov å bare bruke en PLS, slik som vi vanligvis bruker i trafikklysene idag? Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har dere ikke lov å bare bruke en PLS, slik som vi vanligvis bruker i trafikklysene idag? Litt av grunnen til prosjektet er nok at de skal lære hvordan de bruker elektronikk sammen til praktiske ting. Det gjør man ikke ved å sitte å programmere en PLS. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Me skal lære oss å bruke ulike logiske kretsar for å få det til å fungere. PLS vil eg påstå er lettare å få til å fungere som eit lyskryss, men PLS meinar eg høyrer heime på sterkstrøm. Her er det svakstrøm me driv med. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 prosjektet vart avslutta med framføring på Tysdag. Vist nokon har spørsmål, bring it on ! Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Du er vell ikke forresten fra Sogndal? ^^ EDIT: Gjekk i Sogndal for 2 år siden, og har hele shiten ferdig laget ^^ Om du er intrisert Endret 14. november 2008 av Bllink Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Går i sogndal ja. Hadde vore artigt å sett rapporten din vist du har den liggandes ? Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ja eg har den på laptopen Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Send til [email protected] ? Me har lever rapport så du treng ikkje vere redd for at eg skal bruke din Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Heh greit, men send tilbake den dere har da.. heter alexander41@hot... Btw, den rapporten er elendig. Ingen av oss hadde skreve rapport på sånne ting før. Men send PM til meg når dere får nytt prosjekt så skal eg sende rapport hils sverre Endret 15. november 2008 av Bllink Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hehe da va alex'n ja forsovidt ha jo eg alle rapporta og liggande.. men e vel for da meste da samma som alex ha, sia vi va på samme gruppe som oftast. e berre å sende pm om da skolde ve noke Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Men so var no eg tHa rapport skriver da, så eg har så og sei copyright å desse rapportane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå