Joachim_F Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Den mye omtalte onlinebaserte samarbeidsmodusen til Fable 2 er ikke klar til lansering. Les mer Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jaja, er ikke det som betyr mest for meg i starten iværtfall. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) For min del var coop funksjonen noe av det beste argumentet for å kjøpe dette ved launch i en heller dyr høst. Derfor ble spillet nå avbestillt og satt på vent til senere når de ikke har fått på plass dette. Endret 29. september 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 er helt greit dette her. har ikkje så mye og si om vi må vente litt, vi har jo singel player Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det første spillet klarte seg utmerket godt uten co-op, så tror nok ikke jeg vil lide noen kvaler p.g.a. dette med det første, dessuten vil det jo komme som DLC senere så. Lenke til kommentar
MasterShitBag Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva mener han med: "og at du kan samarbeide med en venn på samme maskin." altså jeg kan spille med en venn Split screen co-op? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Mhm, det kan man. Leste også et annet sted at USA fikk denne oppdateringen en uke etter launch, så da er det sannsynlig at vi får det da også. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 det blir jo splittscreen mens vi venter. Har aldri hørt om et rpg spill med co-op Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lanser spillet til pc, så skal jeg nok klare å se bort fra slik en defakt Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kunne ikke brydd meg, sånne spill skal spilles med singelplayer, that's it Skal ikke ruinere opplevelsen med en teit co-op del Lenke til kommentar
Demithor Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Splittscreen blir det vel ikke? Om jeg ikke husker feil, blir det vel begge helter på samme skjerm, uten evne til å gå for langt fra hverandre. Sidescrolling action ftw! Lenke til kommentar
Anech Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) aah, 360 spillere fortjener ikke coop uansett, få lag ferdig pc versionen raskest mulig isteden! =P Endret 29. september 2008 av Anech Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kunne ikke brydd meg, sånne spill skal spilles med singelplayer, that's it Skal ikke ruinere opplevelsen med en teit co-op del Ingen har sagt at du MÅ spille det i co-op. Da har man iallefall muligheten. aah, 360 spillere fortjener ikke coop uansett, få lag ferdig pc versionen raskest mulig isteden! =P Å? Hvorfor ikke det? Når ble du den som bestemmer hva folk fortjener og ikke fortjener? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå fristet det plutselig mye mindre å bestille dette spillet, imotsetning til mange andre her så syns jeg co-op er toppen og hadde gledet meg stort til dette. Håper på mer info/eta angående dette. Men men, i det minste blir det kun utsatt og ikke kuttet ut. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg også synes co-op høres topp ut, men jeg tror vitterlig ikke at det er forskjellen på et veldig bra eller veldig dårlig spill, mer en slags bonus. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) For meg er det kun nedprioritert, da Fable 2 var meg og en kompis sitt store coop spill, som vi har gledet oss å spille sammen. Nå blir det å bruke tiden på Fallout 3 og heller vente å se hva det blir til med Fable etterhvert. Noe merkelig at de har vært så ivrige etter å markedsføre akkurat coop delen, når de tydeligvis ikke har hatt kontroll på at de vill få dette til. En uting også at spill blir gitt ut "halvferdige" for å rekke en dato, men dette er jo ikke noe nytt. Endret 29. september 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Lionhead and Microsoft Game Studios are looking to get the update out within the first week of launch in North America, so again, don't think this is going to be a decade long wait. Så - hva er problemet? Noen ekstra dager å vente? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 aah, 360 spillere fortjener ikke coop uansett, få lag ferdig pc versionen raskest mulig isteden! =P Å? Hvorfor ikke det? Når ble du den som bestemmer hva folk fortjener og ikke fortjener? Vennligst ikke mat trollene Jeg synes det er dårlig at de ikke kan tilby noe de har lovet, de bør vente med å slippe spillet til det er komplett. Dette lukter av hastverk og ønske om å få ut spillet fortest mulig.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Et problem er at det ikke står i saken vi kommenterer. Et annet er at det er Nord Amerika, og som vi vet i spillverden er atlanteren stor når det skal gis ut ting. Men kommer det ut her så kort etterpå er det vel ikke noe problem, bortsett fra at det blir ganske merkelig at de da i det hele tatt ikke får fikset det til launch om det stod på et par dager. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gjør meg ingenting sålenge co-op kommer senere og er gratis, har jo uansett mange timer å se fram til i singleplayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg