Twigz Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Spørsmålet ser dere over Noen som har sett noe lignende og evt hvor man får tak i slikt.. Skal brukes i jobb sammenheng og den skal monteres i en bil, så må være litt liten og hendig. Eller om dere har noen andre løsninger på problemet. -Tim Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noe sånt tviler jeg på at finnes, fordi en USB-port rett og slett ikke kan levere nok strøm. Det som derimot kan være mulig å finne er en skriver som er batteridrevet, eller en som går på 12 volt så du kan koble den til el. opplegget i bilen. Lenke til kommentar
Twigz Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Noe sånt tviler jeg på at finnes, fordi en USB-port rett og slett ikke kan levere nok strøm. Det som derimot kan være mulig å finne er en skriver som er batteridrevet, eller en som går på 12 volt så du kan koble den til el. opplegget i bilen. Ja var det jeg trodde. Har tenkte litt på det med 12v, men tror det fort kan bli dyrt. Men takk for svar =) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Canon ip90 eller ip100 kan leveres med oppladbar batteripakke og med 12v biladapter (sigarett tenner uttak). Edit: Fant også denne (utgått modell) som er portabel med biladapter/batteripakke http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Endret 2. oktober 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå