Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tiscali og cs!!

Anbefalte innlegg

Har anskaffet meg tiscali ADSL, men opplever en drit-ping uten like i cs (utenom gamesurf, men det er public og hostes av tiscali.. så det skulle bare mangle) På alle andre servere har jeg over 200-150 ping!!! WTF dette er jo en 704 linje! :evil::evil::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikker at du har gått på norske servere? Prøv å gå på cs.vg.no . Hvis du har høy ping der, så er det noe galt. Kanskje det er noe galt med CS config'n din. Ta opp console og skriv: "rate 9999". Funker ikke detta, så ring folka da.

Lenke til kommentar
Har anskaffet meg tiscali ADSL, men opplever en drit-ping uten like i cs (utenom gamesurf, men det er public og hostes av tiscali.. så det skulle bare mangle) På alle andre servere har jeg over 200-150 ping!!! WTF dette er jo en 704 linje! :evil::evil::evil:

er dette i gamespy eller i cs? gamespy pinger vel fra sine servere som ikke ligger i norge, mens cs fra din maskin....kanskje det er noe

men syns det var høyt, har under 100på nesten alle jeg spiller på..

Lenke til kommentar

Jeg har hatt det slik i snart 3 uker, holder på å bli spenna gal... " har isdn da, men hadde som regel aldri over 50 i ping , nå 200/250 " Så tok jeg frem mobilen, fordi jeg har fått nok, ringte supporten, og der snakka jeg med en svenske, og han sa: Tiscali driver med en del oppdateringer +++++++ , så de hadde null svar på når alt var tilbake til normal standard.. så spurte jeg om kompansasjon " har som sagt isdn , men med maxisurfer 500kr.- mnd " for å få svar på kompensasjon, måtte jeg skrive klage og sende til tiscali PR fax. Og det kommer jeg til å gjøre... Så dere andre med Tiscali isdn / xdsl , smør dere med tålmodighet og send inn klager ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...