Screamer Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har anskaffet meg tiscali ADSL, men opplever en drit-ping uten like i cs (utenom gamesurf, men det er public og hostes av tiscali.. så det skulle bare mangle) På alle andre servere har jeg over 200-150 ping!!! WTF dette er jo en 704 linje! Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Pinget også rutern min "1 i ms" så tviler på at feilen ligger der. Og ja internett tilkoblingen er delt, men når den andre maskinen er avslått så får jeg tilogmed samme ping! pinger jeg vg.no så får jeg en 36-40 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 sikker at du har gått på norske servere? Prøv å gå på cs.vg.no . Hvis du har høy ping der, så er det noe galt. Kanskje det er noe galt med CS config'n din. Ta opp console og skriv: "rate 9999". Funker ikke detta, så ring folka da. Lenke til kommentar
icarus1983 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 sett også ned de øvrige ratene dine, cl_cmdrate 40 og cl_updaterate 40 ..så øker du disse to gradis til du er fornøyd Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har anskaffet meg tiscali ADSL, men opplever en drit-ping uten like i cs (utenom gamesurf, men det er public og hostes av tiscali.. så det skulle bare mangle) På alle andre servere har jeg over 200-150 ping!!! WTF dette er jo en 704 linje! er dette i gamespy eller i cs? gamespy pinger vel fra sine servere som ikke ligger i norge, mens cs fra din maskin....kanskje det er noe men syns det var høyt, har under 100på nesten alle jeg spiller på.. Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har hatt det slik i snart 3 uker, holder på å bli spenna gal... " har isdn da, men hadde som regel aldri over 50 i ping , nå 200/250 " Så tok jeg frem mobilen, fordi jeg har fått nok, ringte supporten, og der snakka jeg med en svenske, og han sa: Tiscali driver med en del oppdateringer +++++++ , så de hadde null svar på når alt var tilbake til normal standard.. så spurte jeg om kompansasjon " har som sagt isdn , men med maxisurfer 500kr.- mnd " for å få svar på kompensasjon, måtte jeg skrive klage og sende til tiscali PR fax. Og det kommer jeg til å gjøre... Så dere andre med Tiscali isdn / xdsl , smør dere med tålmodighet og send inn klager Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Seff er det norske servere! er ikke så bortreist! Har også prøvd og slette config og autoexec, men samme ping! stilt på cmd og updaterate! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hvis du kjører en traceroute da? Hvor oppstår problemet? Er det i eller utenfor Tiscali sitt nett? Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 kan teste dette når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå