HaterDiskus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hva er egentilig forumet for deg? En kilde til informasjon? En sosial møteplass? Tidsfordriv? Fyr løs! Endret 29. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 For meg er forumet en kunnskapskilde og et sted hvor jeg kan stille spørsmål og diverse problemstillinger. Jeg bruker det litt som et tidsfordriv også ;p Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Det med kunnskapskilde er jeg utrolig enig i. Lært masse nytt etter jeg begynte å lese rundt på forumet. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 som sagt tidligere, kunnskapskilde. men også tidsfordriv på jobben! HÆRLIG! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det med kunnskapskilde er jeg utrolig enig i. Lært masse nytt etter jeg begynte å lese rundt på forumet. For å si det sånn, så kan jeg endel mer enn andre folk i Sex og samliv på skolen for tiden xD Lenke til kommentar
aspic Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kort oppsummert: tidsfordriv og ei kjelde til kunnskap. Dette er i grunn ein utruleg god resurs til kva du måtte ynskje. Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tidsfordriv... Det er så utrolig mye piss her, men det er morsomt piss Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Nei, det er vel ikke bare kvalitetsinformasjon som ligger ute her. :!: Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kunnskap, humor, sosialt og hjelp. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Fortsatt ingen som har sagt at forum er livet. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Tidsfordriv. Men er man for ofte her på få steder blir det fort kjedelig. Lenke til kommentar
chberge Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 En plass for deling av kunnskap og informasjon Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 lærer informasjon og deler informasjon Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Eit avhengighetshelvete eg aldri kjem meg ut av. Det er seriøst meint og. Sjølvsagt er det mykje artig å diskutere her, men det er fort gjort å bli avhengig. Det er mine tjuetretusentohundreognittisju innlegg eit sikkert teikn på. Endret 29. september 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Finner mye info om emner jeg interesserer meg for. Kan vel også kalle meg avhengig ettersom jeg sjekker Mine Innlegg flere ganger for dagen. Tror jeg hadde vært en litt annerledes person med andre interesser og sånt om jeg ikke hadde hengt her. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 forumet her for meg er en plass hvor jeg kan diskutere fritt med andre likesinnede individer om interesser, problemer, politikk og rett og slett et tidsfordriv siden jeg liker å diskutere men har ingen andre å snakke med Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Forumet er hovedsakelig en kilde til ny kunnskap om film og diverse, men også et herlig tidsfordriv, pluss at det alltid er skøy å diskutere litt. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er nok en kilde til kunnskap ja. Så er det morsomt å lese om folks problemer av og til. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tidsfordriv på nettet, og en kilde til kunnskap. Diskusjonen tar jeg ikke så alt for seriøst, og det er også morsomt å lese om problemene folk har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå