Laffe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 HEISANN. Jeg har som alle andre har, særemnet og skal velge en forfatter. Fant nettopp ut at det er 2 andre som goså har Roald dahl med samme problemstilling så det blir litt rart at 3stk har den. Men uansett. Vet dere om noen forfattere som skriver både Voksen og barnebøker ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Unni Lindell. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Ja, tenkte på henne. Men det blir for "mye" på en måte Er ikke noen litt mindre "ukjente" forfattere. ? Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 De jeg kommer på i farta: Gro Dahle Knut Nærum Jo Nesbø Jostein Gaarder Rune Belsvik Klaus Hagerup Men kanskje det ikke hjelper deg så mye, i og med at alle disse er svært kjente forfattere. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takk for tipsene, alle sammen; ) Jeg tror jeg tar Unni Lindell. Men så er ikke jeg noe forfatterkjenner ;p Så om dere veit om noen gode bøker fra hun som dere anbefaler så bare kom med noen. 2 Barnebøker og 1 voksen: Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ville anbefalt Jostein Gaarder, der har du virkelig noe interessante bøker som det vil være lett å skrive mye om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå