Brouwer Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 for et par år siden så syklet jeg ned en grusbakke så kom det en brå sving så bremset jeg med frambremsene. da falt jeg over styre og fikk hele ansiktet nede i grusen jeg fikk lett (hjernerystelse)jeg tror det er et ordtak for det. da får du nese med grus og det er ganske vondt med grus i hele ansiktet. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 så da betyr at jeg har nesegrus at jeg har falt på grusenveien liksom? Jeg prøver bare lage (avstemning) fordi at sånn vi kan få statistikk her på forum om brak og lukt. også følelsen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aldri opplevd .. Tror eg Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Tror det bare er du Nesegrus som har så forferdelig lukt og lyd at du våkner av det. Endret 1. oktober 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 så da betyr at jeg har nesegrus at jeg har falt på grusenveien liksom? Kojjekt, det stemmej på en pjikk. Det spurte du forresten om sist også, og denne tråden er like nesegrus som de andre du lager. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i dette scenarioet heller. Du kan vel bare lage din egen poll. Det blir en som vekkes av det og resten merker det ikke. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Siden dette er tråden som snakkes om fis kan jeg si hva som skjedde idag når jeg stod i køen. Stod i køen og skulle kjøpe kaffe og hadde med laptop så satt på msn (og 123spill) Nesebrus sier: en gang fes jeg så buksa falt av Latterkongen sier: vel Nesebrus sier: stod i kaffekøen som vanlig Latterkongen har sendt et nudge. Nesebrus sier: så slapp jeg en braker så stod jeg der bukseløs Du har sendt et nudge. Latterkongen sender et wink: Spill av Danser Nesebrus sier: "en kaffi tack" sa eg Latterkongen sier: hallo Nesebrus sier: vært med på det før for å si det sånn Latterkongen sier: gjær på? spiller på 123spill? tenkte det var i sammenheng med denne fise tråden. Endret 8. oktober 2008 av Nesebrus Lenke til kommentar
Brouwer Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg må alltid fise etter kaffe ( liker ikke kaffe) når jeg var på sol.no fant jeg et ordtak. det heter fisen fra baken er som smaken Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 oi sjekka denne tråden og moderator har putta på avstemning (noen har ringt moderator) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Som alle vet er det vanlig å våkne av fis om natten. jaha? Aldri hørt om. Jeg er helt sikker på at jeg aldri har våknet av en fis, og kan ikke se for meg hvordan det skulle gå for seg heller, med mindre man slipper en skikkelig hiroshima-fis og samtidig sover ekstremt lett. Å våkne av lukten er noe jeg overhodet ikke kan forestille meg. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Aldri opplevd å våkne av min eigen fis eg heller.. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Som alle vet er det vanlig å våkne av fis om natten. Du min venn, du burde legge om kostholdet... Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Som alle vet er det vanlig å våkne av fis om natten. Du min venn, du burde legge om kostholdet... det kan også ha noe med hva man spiser om det blir brak eller lukt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sært, har aldri våknet av mine egne, men delte seng med en kompiss av meg en gang, han dreit så jeg våknet aldri hørt noen presse ut så mye luft før varte sikkert i 10 sec. Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 21. september 2009 Forfatter Del Skrevet 21. september 2009 Som alle vet er det vanlig å våkne av fis om natten. Du min venn, du burde legge om kostholdet... det kan også ha noe med hva man spiser om det blir brak eller lukt som læreren min pleier å si blir det fis, har du spist is blir det fjert, har du spist ert Lenke til kommentar
TheBowlingMan Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 (endret) som læreren min pleier å si blir det fis, har du spist is blir det fjert, har du spist ert det sa læreren min også! er læreren din en liten feit mann som heter børge? Endret 21. september 2009 av TheBowlingMan Lenke til kommentar
Tepose. Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 epic thread is epic. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Oss mennesker har vel strengt tatt ikke luktesans når vi sover, det har noe med at høyre hjernedel går i dvale når vi sover. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå