Gå til innhold

Hvorfor kjøpe Wii?


preppy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør kjøpe wii fordi:

 

1. Nintendo sine egne spill, ingen lager bedre spill (zelda, mario galaxy, mario kart osv)

2. Kontrollene ( som blir enda bedre med wii motion plus neste år), helt ny måte å spille på.

3. Muligheter til å laste ned vanvittig mengde gamle klasikere.

 

Det er sant at det er flere gode spill til 360 og ps3, men det ER allerede mange gode spill ute til wii. De fleste som hevder wii kun er moro i 14 dager og at den støver ned, de har enten snever spillsmak eller så har de rett og slett ikke testet gospill som Okami, Metroid prime 3, no more heroes osv osv.

 

Nye wario land er forresten kult, og jeg er sikker på at det kommer mange gromspill framover. Det kommer jo nytt zeldaspill etterhvert også.

Lenke til kommentar

Du bør kjøpe Wii hvis du liker å spille småspill eller Nintendoes egne spillserier. Kontrolleren er grei nok den, men den er lagt fra så digg som mange vil ha det til. Det er fest i begynnelsen med Wii sports og Wii play og wario osv, men etter en stund så blir de veldig simple om du går etter spill med lang holdbarhet.

Lenke til kommentar
Du bør kjøpe Wii hvis du liker å spille småspill eller Nintendoes egne spillserier. Kontrolleren er grei nok den, men den er lagt fra så digg som mange vil ha det til. Det er fest i begynnelsen med Wii sports og Wii play og wario osv, men etter en stund så blir de veldig simple om du går etter spill med lang holdbarhet.

 

Tja, enig at wiimoten kommer til kort i endel spill, men oftest er det pga sloppy arbeid av utviklerne. Og resten blir forhåpentligvis fiksa av motionplus.

Lenke til kommentar
Da var Nintendo Wii endelig i hus. :D Må si denne er utrolig lekker. Mer så enn det jeg noen gang kunne tenke meg. Nok prat nå, preppy. Homebrew here i come xB
Homebrewet i seg selv er nesten en egen grunn i seg selv. ScummVM og Sam&Max, Monkey Island-serien, ++.

FTP-program som gjør at jeg slipper å reise meg å og putte minnekortet i pc-en for å overføre filer er også genialt. Så fort det kommer en mediespiller meg virkeli gode muligheter til å streame film fra en delt mappe på en pc blir det virkelig bra.

 

Zelda er jo mangemange timers morro i seg selv. Ligger på godt over 40 timer, og er langt fra ferdig.

 

Okami er gøy, de har et fotballspill som er utrolig artig og. (du peker med wimoten hvor du skal sparke, mens du løper med wiimoten - utrolig artig med flere når man veiver rundt), og det er mye (sannsynligvis bra) spill under utvikling.

 

red:

Tja, enig at wiimoten kommer til kort i endel spill, men oftest er det pga sloppy arbeid av utviklerne. Og resten blir forhåpentligvis fiksa av otionplus.
Resident Evil med den uoriginale pistolen viser jo hvor nøyaktig sikter kan være i hvert fall. Ellers kunne selve bevegelsessensorene vært en del bedre, men jeg skal ikke klage for mye.Synd Wii Zapperen visstnok er såpass dårlig. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Da var Nintendo Wii endelig i hus. :D Må si denne er utrolig lekker. Mer så enn det jeg noen gang kunne tenke meg. Nok prat nå, preppy. Homebrew here i come xB
Homebrewet i seg selv er nesten en egen grunn i seg selv. ScummVM og Sam&Max, Monkey Island-serien, ++.

FTP-program som gjør at jeg slipper å reise meg å og putte minnekortet i pc-en for å overføre filer er også genialt. Så fort det kommer en mediespiller meg virkeli gode muligheter til å streame film fra en delt mappe på en pc blir det virkelig bra.

 

Zelda er jo mangemange timers morro i seg selv. Ligger på godt over 40 timer, og er langt fra ferdig.

 

Okami er gøy, de har et fotballspill som er utrolig artig og. (du peker med wimoten hvor du skal sparke, mens du løper med wiimoten - utrolig artig med flere når man veiver rundt), og det er mye (sannsynligvis bra) spill under utvikling.

 

red:

Tja, enig at wiimoten kommer til kort i endel spill, men oftest er det pga sloppy arbeid av utviklerne. Og resten blir forhåpentligvis fiksa av otionplus.
Resident Evil med den uoriginale pistolen viser jo hvor nøyaktig sikter kan være i hvert fall. Ellers kunne selve bevegelsessensorene vært en del bedre, men jeg skal ikke klage for mye.Synd Wii Zapperen visstnok er såpass dårlig.

 

Interessant, interessant. Nå har jeg endelig fått opp dvdx og er godt fornøyd med det og :woot:

 

 

 

Du bør kjøpe Wii hvis du liker å spille småspill eller Nintendoes egne spillserier. Kontrolleren er grei nok den, men den er lagt fra så digg som mange vil ha det til. Det er fest i begynnelsen med Wii sports og Wii play og wario osv, men etter en stund så blir de veldig simple om du går etter spill med lang holdbarhet.

 

Er jo snakk om ett helt annet nivå av interaktivitet med wiimoten. Ta en titt på wii motion plus, den tracker bevegelse i tre dimensjoner. Tør nesten ikke tenke på hvor bra spilla blir i fremtiden. :ph34r: Nei, dette er mye bedre enn å sitte å ronke til grafikken på 360 med last-gen kontroller input. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...