Flop|s Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Se hva microplex har tatt inn!!! *sikle* 3*120mm, da begynner man å snakke om kaldt vann! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Vel.. Så veldig mye kaldere blir nok ikke, men man kan da hvertfall kjøle alle komponenter i PC'en . HDD, PSU, CPU, GPU, NB oooosv... Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Det blir nok litt kaldere for meg med tanke på at jeg nå har en vanntemp på 29c etter at vannet har passert igjennom radiatoren. (Kjøler CPU/NB/GPU) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det blir nok litt kaldere for meg med tanke på at jeg nå har en vanntemp på 29c etter at vannet har passert igjennom radiatoren. (Kjøler CPU/NB/GPU) Så mye med en Black Ice Extreme ? Og den "lille" CPU'en? Her er CPU 29 Grader. Vannet er romtemp Og ja, GPU og NB er med. Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Også fått inn vannkjølt PSU, men den kostet 2990,- og var på 250W.. nokke som ikkje heilt sto i forhold der.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det hjelper ikke med en god radiator, hvis du kjører varm luft i den :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det hjelper ikke med en god radiator, hvis du kjører varm luft i den :wink: Flops gjør jo ikke det da! Så jeg syns det var litt rart .. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Det er sant at jeg har for det meste kald luft inn på radiatoren, men jeg kjører vifta på radiatoren på minimum, har mer lyst på et stille system enn et som er litt kaldere men bråker mer... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vill ikke si at vannet blir kladt så lenge du sitter i samme rommet som radiatoren. Vann tempen vill bli mere lik romtempen. Men skal du ha en så stor radiator, kan du nesten ikke ha den inni pc'n hvis ikke du har jumbo gambo kembo maxi tower da. Skal du ha radiatoren uten for kabinettet, kan du liksågreit bruke en bilradiatore så får den enda bedre og større kjøle overflate. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du får nok ikke noe lavere temp med den , men den kan nok klare å kjøle flere komponenter. Har en BIE ll i maskinen og koblet til en ekstra BIE med en 120 vifte men temp forble den samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå