Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger hjelp til å kapre drømmejenta

Anbefalte innlegg

Hey.

Har likt den samme jenta veldig lenge nå. Kanskje 2-3 år. Det er vært mye frem og tilbake, fordi hun er så ubestemt. For ett år tid siden var det nesten så vi ble sammen. Men hun back'a ut i siste stund. Nå har hun fått seg type og jeg har fått dame. Men for noen uker siden traff jeg henne på fest, og vi begynte å prate. Jeg fant ut at de følelsene jeg hadde for henne fortsatt var der. Ho hun sa at hun heller ville være med meg enn han som hu er sammen med nå. Og jeg vil så gjerne være med ho. Har prøvd å komme over a leeenge, men klarer det ikke. Og da hun sier sånne ting blir jeg veldig forvirra. For noen ganger kan det virke som hun bare vil være med meg, og andre ganger som om hun ikke bryr seg.

Noen som har noen tips for hvordan jeg kan kapre drømme-jenta? Tenker på henne hele tiden og veit snart ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke får henne:(

#####

Moderator sier:

En god emnetittel er viktig. Det hjelper å holde forumet ryddig og oversiktig samtidig som det gjør at de rette brukerne leser tråden og man får et bedre svar. Vanligvis gis det advarsel i tråden om at bruker må endre tittel og deretter gis det en frist til å endre. Siden du er ny på forumet har jeg denne gangen valgt å endre tittel for deg.

Lykke til med drømmejenta.

#####

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjipt for dama di at du blir sammen med henne samtidig som du har følelser for en annen.

No shit, du er inne på noe der. Ser ut til at du er sammens med dama di på falske premisser. Og hun du har hatt disse følelsene så lenge for leker jo med deg, hun er katta og du er musa.

Ta deg da sammen mann og innse at har dama vært frem og tilbake med deg før så kommer hun alltid til å være det. Og det er jo bare tilfeldigt at du traff på henne på denne festen, litt alkohol og de fleste begynner å synge i vei om følelsene sine. What a waste of time.

Ta og fortelle dette til den dama du er i lags med (dette forjener hun å vite om), bare tanken på å være henne og når du er sammens med henne mens du tenker på ei annen er neinei. :thumbdown:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Min teori er at denne drømmedama vil ha deg som backup, eller i hvert vil hun vite at du sikler etter henne. Hun må da legge ut agn for å holde deg varm.

Hvis det virkelig stemte at hun vil ha deg og du vil ha henne, så hadde det ikke vært noe å lure på. Mest synd på de to utenforstående.

Synes du skal gjøre det slutt med din nåværende kjæreste hvis følelsene for drømmedama ikke gir seg, du kan ikke la henne tro at hun er den eneste for deg.

Ufint å beholde henne fram til du får noe bedre.

Endret av twisted_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...