Trylleblyant Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Var på Soulstorm før mergen, så da er det vel legitimt for meg å skrive i denne tråden nå. Har uansett omtrent nettopp startet med AoC. Spilt i halvannen uke eller noe sånt. Navn: Insahn Class: Necromancer Guild: Nordlys Navn: Dhemis Class: Assassin Guild: Nordlys Insahn var egentlig main, men etter å ha blitt naziganka hundreogsnørrogførti ganger etter servermergen går jeg for assassin som main isteden. Nå gjelder det bare å klare å få lvla den opp, for etter mergen ble det jo et helvete å prøve å gjøre quester i low-level. Det er alltid en eller annen ranger eller ToS eller noe som jakter på de som helst er noen lvler lavere enn dem selv så det ikke blir noen utfordring, men bare voldtekt. Akkurat samme problem som det pleide å være i Anarchy Online enkelte ganger, bare mer omfattende. (Normalt sett ville jeg aldri begynt å spille et nytt mmorpg som noob på en PvP-server, men det var der kjentfolka spilte, så jeg fikk guild med en gang, samt god hjelp til å starte opp ) Endret 17. januar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Lied Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Navn: Lied Class: Priest of Mitra PvP lvl: 5 Guild: Ragnarok, orginalt fra battlescar. + en haug med alter og en 80 demo^^ Endret 17. september 2009 av Lied Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Furizaki Pvp level 2 Level 80 Ranger Nidvardir ---------- Furiatka Level 80 Bear shaman Nidvardir ---------- Keyasha Level 80 Barbarian Nidvardir Lenke til kommentar
JGR Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nick: Xbanan Class: Herald of Xotli lvl: 80 / 3 Guild: Fruitilez + 2-3 random low lvl alts Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Theveryend 80 Assassin Elyzium 80 Conq Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nick: Morfiril Class: Ranger lvl: 57 Guild: Ingen Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Nick: Aneria Class: Hox lvl 80 Guild Ragnarok Orginalt fra Battlescar; lite aktiv i Zerg, men hender at dere ser meg i minigames.... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Det navnet virket kjent hmm.. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Navn: Psy Class: Herald of Xotli PvP lvl: 3 Guild: Ragnarok + noen alts inkludert en 80 Guardian (som ikke kan tanke) Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Psy din slask, lær deg å tank! Lenke til kommentar
Ronmel Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nick: Ronmel Class: Guardian Lvl: 80 Guild: Polarbears Server: Fury Alts: Ronmello - POM 77 Raihna - SIN www.Polarbears.no Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nick: Verwooks Class: Assassin Lvl: 80 Guild: Ragnarok Bare ta kontakt hvis du er interessert i å søke. Jeg er reqruitment leader i Ragnarok og vi tar inn PvP spillere for tiden. (Vi har ingen allianser, og klarer å stille 48 mann til sieges) Lenke til kommentar
Perrin29 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Main Char: "Perinus" Cimmerian lvl 80 ranger Født et sted på Tortage en sen kveld i Aug/july Alt Chars:Powpaw lvl 58 Hox Peerrin lvl 44 Demo Flasman lvl 31 TOS Kuleperrin lvl 30 Ranger Aylward lvl 28 Guardian Nanoock lvl 26 BS Mrhood lvl 10 Ranger Hysj.....ja har 3 rangere. er ingen utpreget ganker, bare liker lvle rangers. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Begynte å spille for en uke siden. Falkhorn: lvl 25 (øker raskt) Guardian Fury PVP Ingen guild Lenke til kommentar
allumptr Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Navn: Artifax Class: Ranger Lvl: 80 Guild: The Covenant of Mor`Di ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Starta å spille i går Navn: Taetza Lvl:14 (øker raskt) Class: Tempest Of Set Guild: En noob guild jeg ikke husker nanvet på ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EZE0dRsY Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Får hive meg på her jeg også. Spiller ikke så mye AoC, men svir av noen timmer i ny og ne. Navn Tore Class Dark Templar Level 64 Guild Ingen. Men er stadig på utkikk etter en. Men helst en som ikke er så alt for seriøs, kun for fun liksom. Men som likevel har en standard Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 navn: martin gg Class: conq Level: 50 Guild: The immortals Har forsåvidt en lvl 50 hox også Lenke til kommentar
knegg Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Navn: Eleksir Class: Cimmera ranger Level: 56 Guild. Norske folk og ditta er ein level 50 laga char, må seie ein må totalt legge om spelestilen frå crom (der e main karen min) må gå i hide heile tida, og på plassa ein tar Questa står det folk klare å drepe deg :S K/D min er 4 til 65 Endret 21. oktober 2009 av knegg Lenke til kommentar
EyN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Navn: Faelwen Class: Ranger Level: 80 Guild: Valgrind's Gatekeepers - PvP/PvE Guild tier: Tier 2 Ingen forum enda, men forventet å komme rett rundt hjørnet! Er guild leder for VGK Så pm meg i hyboria verdenen og kanskje vi slipper deg inn! Alts: Eliteguard (43) Guardian Endret 27. oktober 2009 av EyN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå