psyches Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Fant ingen tråd om Fury Servern. Presenter din karakter. Navn: Glyconius Class: Barbarian Level: 80 Guild: The Covenant of Mor'Di -------------------------------------- Navn: Netjer Class: Tempest of Set Level: 80 Guild: The Covenant of Mor'Di -------------------------------------- Navn: Fericious Class: Guardian Level: 80 Guild: The Covenant of Mor'Di -------------------------------------- Navn: Thez Class: Demonologist Level: 80 Guild: The Covenant of Mor'Di Værsågod Endret 27. januar 2009 av Hansen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Haha, du (netjer) er han jeg alltid bruker å drepe når dere skal powerlevle de som er level 20-30 i Khesetta. Like morsomt hver gang å avbryte økten, og se de små musene løpe som bare det for å prøve å redde seg selv. Men jeg må innrømme at du må roe litt ned med de sure tells du bruker å sende. Men jeg må få takke for latteren jeg får. Ja, jeg vet det er slemt. Min main skal fortsatt være mystisk. Men vi møtes daglig. Endret 15. januar 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Testo Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Grinde grupper er fritt vilt, er en del av gamet. brukt mye tid på å sloss om spots. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Ehm grinde grupp i pvp right? Blir det noe særlig xp av det da? Mener at jeg bare fikk noe rundt 1 xp eller noe da jeg prøvde og drepe noen lvl 20-30 folk. Uansett den pvp drepinga i Kheshatta i hovedbyen er bare tragisk. Er værste baserapingen jeg har hvert borti omtrent. Hvor er reglene sier nå jeg. Er jo nesten verre en det f. eks BF2 var i starten, med base raping/spawn raping på hvert eneste spawn pooint. Joda PVP er en del av gamet når man velger og spille på en pvp server, men det går da virkelig ann og beherske jeg litt eller hva? Skulle hatt regler for sånt. Akkurat som det er i FPS online spill som BF2, joda det er meningen og drepe hverandre selvfølgelig, men det finnes regler for spawn raping siden det ikke er fint gjort. Fienden skal eller burde i det minste få litt tid på seg, sånn at det kan bli en real kamp sånn at man i det minste kan ha en sjangs til og overleve i kamper. Uansett ja syntes spillet kunne tenge noen sånna regler Men over til topic her: Navn: Halky Class: Dark Templar Level: 79 Guild: AOCBerserker Det var meg, har ingen alt enda. Venter litt med den hehe. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Haha, du (netjer) er han jeg alltid bruker å drepe når dere skal powerlevle de som er level 20-30 i Khesetta. Like morsomt hver gang å avbryte økten, og se de små musene løpe som bare det for å prøve å redde seg selv. Men jeg må innrømme at du må roe litt ned med de sure tells du bruker å sende. Men jeg må få takke for latteren jeg får. Ja, jeg vet det er slemt, men jeg misliker powerleveling sterkt. Og man må bare bli vandt til å bli drept når man kommer inn med level 20 spillere i et 70-80 område. Glyconius har jeg hatt en del gode kamper mot, og det skal sies du er god! Jeg hater Cyclone of Steel! Mest irriterende combo. Navn: Kearia Class: Ranger Level: 23 Guild: Ingen Min main skal fortsatt være mystisk. Men vi møtes daglig. Hehe jasså, ja har en tendens til å bli litt småfurten når jeg er så squishy som jeg er. Reveal yourself mysteryman. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Min main er en 26 assassin på Fury som jeg spiller nå og da. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Laget en Assassin for en tid tilbake. Char: Saphienne Level: 41 Guild: Norske Folk Endret 13. januar 2009 av canavasman Lenke til kommentar
Ritepsi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Navn: Ritepsi Class: Bear-Shaman LvL: 80 Guild: The Covenant Of Mor'Di ----------------------------------------------- Navn: Healangel Class: Tempest of Set LvL 80 Guild: The Covenant Of Mor'Di ----------------------------------------------- Nians Class: Sin LvL: 77 atm Guild: The Covenant Of Mor'Di Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Navn: Sgtstav Class: Guardian LvL: 80 Guild: Ragnarok Navn: Stavlum Class: Barbarian ( PVE MAIN) LvL: 80 Guild: Ragnarok Navn: Ninlos (pvp main og trashtalker.) Class: Necromancer LvL: 80 Guild: Ragnarok Navn: Lightfooth Class: Ranger LvL: 80 Guild: Ragnarok Navn: Pomstav Class: Priest of mitra LvL: 80 Guild: Ragnarok http://forum.rr-guild.com Endret 20. november 2009 av Sgt.Stav Lenke til kommentar
Rgr00n Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaja, får hoppe på toget eg og da . Navn: Attentator Class: Assassin LvL: Foreløpig 44 Guild: Norske Folk Har ein haug med små lvl 1-5 folk også, men dem er jo bare søppel, så inkluderer ikkje dem Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Navn: HalkyClass: Dark Templar Level: 80 Guild: Norske Folk Får vel legge till litt flere her nå da Nick: Solidussnake Class: Barbarer Level 61 Gulid: Norske Folk Nick: LiquidSnake Class: ToS Level 34 Gulid Norske Folk Endret 8. januar 2009 av Halky Lenke til kommentar
Halky Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hihih no kidding Er jo en av de beste spillseriene som er ute og jeg liker serier meget godt Og siden selve SolidSnake nicket allerede var i bruk så måtte jeg da ta nickene til brødrene hans. Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Navn: Zippie Class: Bear Shaman Level: 80 Spiller egentlig på Bori pve, men laget en alt på Fury ettersom pvpen der ikke er mye å skryte av. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nick: Thormodir Class: Priest of Mitra Level 78 Guild: Norske Folk Nick: Thormibear Class: Bear Shaman Level 61 Guild: Norske Folk Søk oss opp eller besøk www.aocnorskefolk.com om du er interessert i et kjekt guild med hyggelig stemning. Lenke til kommentar
Ferocity Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nick: Ferocity Class: Ranger lvl: 80 Guild: Covenant of Mor'di Alter? naaah. blåser i alter. 100% focus på Ferocity Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nick: Brutus Class: Conqueror lvl: 57 Guild: ingen Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Navn: ZippieClass: Bear Shaman Level: 80 Spiller egentlig på Bori pve, men laget en alt på Fury ettersom pvpen der ikke er mye å skryte av. Nei, er det ikke Zippie fra The Immortals. Morsomt og overraskende. Endret 15. januar 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) No er det ikkje lenge til alle på pvp-servere kan bruke denne tråden ser det ut som. Uansett. Brutalis lvl 80 barb Gonoretryne, lvl 80 bs Mercilessus, lvl 80 dt Alle saman i Ragnarok (fury). Endret 16. januar 2009 av sjukheit Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Navn: ZippieClass: Bear Shaman Level: 80 Spiller egentlig på Bori pve, men laget en alt på Fury ettersom pvpen der ikke er mye å skryte av. Nei, er det ikke Zippie fra The Immortals. Morsomt og overraskende. Og hvem er så du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå