sdf123 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På min Audi A4 2002 modell har det kommet litt steinsprut på panseret noe som har resultert i at det er små hakk hvor det ser ut som det er kommer rust i. Hva bør jeg gjøre for å forhindre at rusten ikke skal "vokse" seg videre? Og hvordan får jeg det pent etterpå`? Er ikke på jakt etter å sette bilen på bilverksted å få dem til å gjøre jobben, koster sikkert skjorta. Men tips om å gjøre det på egenhånd taes i mot med takk=) Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 På min Audi A4 2002 modell har det kommet litt steinsprut på panseret noe som har resultert i at det er små hakk hvor det ser ut som det er kommer rust i. Hva bør jeg gjøre for å forhindre at rusten ikke skal "vokse" seg videre? Og hvordan får jeg det pent etterpå`? Er ikke på jakt etter å sette bilen på bilverksted å få dem til å gjøre jobben, koster sikkert skjorta. Men tips om å gjøre det på egenhånd taes i mot med takk=) Noe av det samme er skrevet om i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=985239 Håper det kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå