RandiA Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg er ikke noe Fuchse-menneske :!:, men denne falt jeg for: Fuchsia Fulgens Grandiflor ligner jo nesten en bunt hengende gulerøtter. Kommentarer til min fotografering av denne? Hadde litt dårlig tid, og det var uten stativ. Ser den er noe utbrent i "tuppene", og etterbehandlingen er ikke helt god, jobber med saken... Exif: 1/20 – f/7.1 - ISO 200 Lens EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Endret 5. oktober 2008 av RandiA Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Tøft motiv På min skjerm ser det litt uskarpt ut.. Klarer ikke helt finne fokuspunktet, men ville nå hatt det nede ved selve blomsten Litt mye lys ved bladet øverst i høyere hjørnet, og også ved nederstedel av de utsprungene blomsten.... Var jeg deg, ville jeg nok også blurret ned bakgrunnen litt mer... Komposisjonen syntes jeg var veldig god... Endret 29. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
andersj Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Veldig fine gulrøtter! Ville nok hatt litt mer luft under, og kanskje jobbet litt med å isolere motivet. Det er også en egen liten diskusjon hvor man skal legge fokus, men er nok enig med han over, at det er helt på tuppen av blomsten i dette tilfelle. Men et fint og flott motiv å jobbe videre med. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Må bare føye til en ting her; Lukkertid 1/20 + 60mm macro + håndholdt, det lukter skarpt lang vei akkurat Endret 29. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Enig med dem over her, at tuppen på blomstene er mer interessant enn bladverket oppe i bildet. Men kul blomst! (Fra en annen ikke-fan) Ellers stusset jeg litt på fargene, men jeg ser det er regnvær så da var nok lyset akkurat som i bildet. Guffent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå