deu Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hei. Har tykt, halvlangt hår med fall. Ønsker å bruke rettetang på det, for å få rette hårspisser, så er det noen som kan anbefale en? Takker! Endret 28. september 2008 av deu Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har en babyliss som fungerer utmerket. Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har en fra wella. Har ikke veldig peiling på rettang men den her er hvertfall bra. kan stille grader osv. kosta 700-800kr tror jeg. Er gutt sånn btw:P Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Sliter veldig på håret med tiden. Så anbefaler å kjøpe en spray laget for å bruke med rettetang. Selger det i de fleste frisørsalonger. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg kjøpte en GHD Professional Ceramic Straightener medium størrelse rettetang på Nikita. Den kostet 1500 mener jeg, men den er HELT super. Har hatt den (og brukt den ) i over ett år. Den er varm før du rekker å telle til 3 Finnes i rosa også, men denne er dyrere da deler av kjøpesummen går til å støtte brystkreft eller noe.. Lenke til kommentar
deu Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Takker for bra svar Hvor mye sliter en rettetang med varmebeskyttende midler, om tanga brukes ca. 4-5 dager uka? Blir håret flisete osv. da eller? L_C: Sliter GHDen din mye på håret? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Finnes det greier som gjer det lettare å bruke altså? Eg har ganske tjukt hår, må klippes ofte, bruker av og til rettetang, men ikkje alltid like lett å få det som eg vil. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 En rettetang med god kvalitet som GHD sliter mye mindre enn en babyliss til 299,- iallefall Jeg har brukt rettetang i 6 år, og kan ikke påstå at håret mitt er hverken mer eller mindre slitt nå, enn før jeg begynte å strekke håret mitt Å la være å strekke er uansett ikke noe alternativ Lenke til kommentar
deu Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjønner, høres bra ut det Da går jeg nok til anskaffelse av en GHD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå