Gå til innhold

Trådløs scart sender til Parabol tv nr2

Anbefalte innlegg

Har en tv nr 2 jeg har på soverommet jeg skal ha tv på, skal da skaffe meg en slik http://www.siba.no/products/product.aspx?I...c7ed3cb8b602347 hørte på den philips på elkjøp .. Det jeg lurer på er om jeg da kan fra soverommet skifte kanal når dekodern står oppe i andre etasje, eller må jeg se på samme kanal nede som dekodern står på? var på 2 forskjellige elkjøp, og han ene selgeren mente det gikk, og på andre elkjøpen mente det ikke gikk, så elkjøp gjorde meg ikke noe særlig klokere... :thumbdown:

Noen som har gjort dette eller vet om en sender som det kan skiftes kanal med?

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne

fra Clas Ohlson videresender også fjernkontrollsignalene, så du kan skifte kanal fra soverommet. Bare husk at du må ta med deg fjernkontrollen! :p

Til det andre spørsmålet om Riks-TV: en slik dings virker med alle dekodere/tv-er/avspillere som har videoutgang (f.eks. scart)..

Oki takker :thumbup: , får prøve en sånn da, ser prisen var en del lavere , vil dette ha noe og si på kvaliteten på bilde ? eller noe annen, eller er philips dyrere for den heter philips ?

Lenke til kommentar
denne

fra Clas Ohlson videresender også fjernkontrollsignalene, så du kan skifte kanal fra soverommet. Bare husk at du må ta med deg fjernkontrollen! :p

Til det andre spørsmålet om Riks-TV: en slik dings virker med alle dekodere/tv-er/avspillere som har videoutgang (f.eks. scart)..

jeg kjøpte denne : http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21639129 , den du linka til solgte dem ikke i butikken, kun på net , men denne fungerer som fjell , takk for tips :thumbup:

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar
denne

jeg kjøpte denne , den du linka til solgte dem ikke i butikken, men denne fungerer som fjell , takk for tips :thumbup:

Du kan ikke komme med kritikk når du har fått denne? Ønsker svært gjerne denne selv. Men vet ikke om det er aktuelt pr. dags dato før jeg har fått noen "veiledninger". :p

Lenke til kommentar

Du kan ikke komme med kritikk når du har fått denne? Ønsker svært gjerne denne selv. Men vet ikke om det er aktuelt pr. dags dato før jeg har fått noen "veiledninger". :p

Jo det kan jeg gjøre, var forøvrig denne jeg skulle linka til på forrige inlegg.. :blush:

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21639129

Endret av Rex_Rodney
Lenke til kommentar
denne

jeg kjøpte denne , den du linka til solgte dem ikke i butikken, men denne fungerer som fjell , takk for tips :thumbup:

Da har jeg brukt den i et par dager og fungerer kjempebra, bilde lyd og fjernkontrol signaler er bra, montering var bare scart til scart , og en ir sender som tar imot fjernkontrol signaler så man kan skife kanaler nede på tv nr2.. Tok 2 min og få på plass alt.. anbefales hvis du skal noe sånn, billig og bra.. :cool:

Lenke til kommentar
denne

Men fungerer denne i en annen etasje uten noen problemer? Og kvaliteten på den tv nr 2 er like bra, og ikke noe hakking osv? Og man kan switche mellom alle kanalene man har? I mitt tilfelle blir det tv nr 2 på soverommet i 2 etasje, og det blir rett over der hvor tv nr 1 står, så blir vel ikke noe problem.

Da har jeg brukt den i et par dager og fungerer kjempebra, bilde lyd og fjernkontrol signaler er bra, montering var bare scart til scart , og en ir sender som tar imot fjernkontrol signaler så man kan skife kanaler nede på tv nr2.. Tok 2 min og få på plass alt.. anbefales hvis du skal noe sånn, billig og bra.. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...