Anonym234 Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Gleder meg som alltid Fikk sesong 1 til jul, så skal mimre litt med den en dag, tenkte jeg. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 utrolig rå serie, utrolig kult yrke, driver selv med fiske etter hummer, kreps, krabbe og forskjellig typer fisk Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 ohoy herr bever! Regner med folket har spent sjøben for en etterlengtet ny sesong Har allerede sett de fire første episodene av de amerikanske sendingene. Kan se ut til å bli spennende denne gangen ettersom "Blue-crab" feltene er åpne for fisking for første gang på ganske så lang tid. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen som vet når Discovery begynner å sende ny sesong? Må vi vente helt til august eller oktober? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 sesongpremieren 10. mai. Begynner i morgen kveld her i Norge, bare til og glede seg til den nye sesongen! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Takk Jeg ser tydeligvis for lite på Discovery for tiden, for det hadde jeg ikke fått med meg! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg har gått i den "vanlige" fella, og gruset igjennom alle episodene. Vanligvis er jeg litt anti drama, men akkurat i denne serien synes jeg det matcher godt med det ellers så "spade for spade". (etter at jeg høstet stor suksess for min "alaska ship supply hoodie", har jeg nå gått til anskaffelse av en matchende sweatpant. Føler det blir en ny høydare) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. april 2016 Forfatter Del Skrevet 1. april 2016 Noen som har begynt på den seneste sesongen? Lurer på om jeg skal spare opp for å se alt i ett:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå