Søppelsveitt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Ding. Akkurat pløyd igjennom sesong 6. For en opplevelse. Mens de forrige seongene har vært litt slapp (innholdsmessig), er det veldig god driv i denne. Jeg vil ikke avsløre for mye, men jeg satt med tårer i øynene under episode 13 og 14. Noe som aldri før har skjedd mens jeg har sett tv/film..... Catch this one! Endret 20. juli 2010 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Nå er ikke sesong 6 ferdig ennå da. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2010 ooops, så det akkurat nå Mente episode 13 og 14. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Så nettopp episode 16, Phil Harris tribute. For en fantastisk historie! Phil har alltid vært den kapteinen jeg har likt best, rangerer han over Sig Hansen, og det blir utrolig rart at han aldri skal være med mer. Forøvrig en utrolig bra episode, og jeg smilte nesten hele episoden, helt til vi kom mot slutten hvor jeg ble trist. Jeg er ikke den personen som vanligvis gråter av TV-serier, og gjorde det ikke nå heller, men jeg fikk gåsehud et par ganger. Fantastisk mann og virkelig en av de som gjorde serien verdt å se. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det begynner på Discovery på tirsdag! GLEDER MEG! Lenke til kommentar
Roadrunner94 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 har ikke discovery -.- men elsker programmet:P reiser selv som fisker. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har venta sykt lenge på at det skulle starte på Discovery, og i dag er dagen.. Så er faen ikke bilde og lyd i sync!! HELVETE! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 høres ikke bra ut. Jeg klarte ikke å vente så lenge.....Men fikk sett i sync:) Ser for øvrig at noen har spoila allerede, så jeg benytter anledningen, Hvil i fred Phil Harris Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Det ordet seg etter den første reklamen heldigvis Uff, liker ikke at Jake'ene byttet båt.. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Godt å høre. Skulle bare mangle at dem klarer å sende i sync! Synes båtbyttet var et smart triks. Det er viktig å få hærda skårungene vøtt:) Føler med gamlegutta når kidsa kjekker seg. (Har btw bestilt meg hoodie fra "Dutch harbour supply". Blir tøffeste i gata, og ja, jeg vet jeg poser, men jeg liker det!) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ja, jeg vet, men kommer til å savne Jake fra Northwestern, min favorittbåt! Jeg har også lyst på en hoodie, faktisk Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Er det bare jeg som synes det var ganske sterkt når kirkemenigheten ber for dem når de drar ut i sesong 1(?) ? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 De gjør vel det hvert år. Over høytalere og radio. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Sterkt anyways. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Hvorfor omtales Nick som onkelen til Jake? Jeg leste at Jake kjente broren til Nick, det var sånn han fikk jobb der, så hvorfor er han "onkelen" hans? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Det er veldig vanlig å kalle nære familievenner for uncle/aunt i USA. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Har venta sykt lenge på at det skulle starte på Discovery, og i dag er dagen.. Så er faen ikke bilde og lyd i sync!! HELVETE! har ikke dette vert på discovery veldig lenge da? Endret 16. oktober 2010 av HeadhunterZ Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Hun sikta vel til siste sesongen. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 ohoy herr bever! Regner med folket har spent sjøben for en etterlengtet ny sesong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå