Henrik C Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg ser også på det, utrolig morsom serie! Spennende å se hvordan de faktisk klarer å bevege seg i slike bølger, og ikke minst hvor hardt arbeid det er. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Syns det er fantastisk å se hvor mye penger det ligger i fiske egentlig. Men, så må de jo risikere livet sitt stort sett hele tia også da. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ingen som følge med lenger? Discovery har jo bynt å sende en ny sesong. Bare helt forferdelig det som skjedde med båten Katmai. Trur det er den mest rørende episoden jeg har sett da de overlevende fortalte hva som skjedde. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Joda, sett alle episodene i sesong 5! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hvordan gikk det med han fyren som fikk blodpropp eller noe sånt? (han med de to sønnene) Endret 2. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Glema Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvordan gikk det med han fyren som fikk blodpropp eller noe sånt? (han med de to sønnene) Han overlevde, men må avslutte sin karriere som fisker. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Nei, det måtte han ikke. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Phil Harris måtte ikke avslutte sin karriere nei. Jeg tipper han kommer tilbake på Cornelia Marie Lenke til kommentar
Special P Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sig Hanson er uansett best, og broren Edgar. Er ikke de opprinnelig norsk også? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jo, de er fra Karmøy, og i en av episodene kan man faktisk høre Sig som radiofisker, og snakker norsk med en annen nordmann. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ja støtter den. Hansen på Northwestern er best! Joda, de har norske foreldre, men begge to er født i USA. De snakker også flytende norsk begge to. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Sig and family er fra Seattle, men har en norsk/amerikansk oppdragelse og har brukt mye av barndommen i både Norge og USA. Endret 2. august 2009 av Dragen Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Eni i at Hansen familien er best. Men Phil måtte jo reise ifra båten pga av at legen hadde oppdaget noe som gjor at han ikke burde reise ut igjen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som vet hvorfor Retriever i sesong 1 opilio har to styrhus? Et lite oppå selve hovedstyrhuset? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Herlig serie Ta turen på Northwestern fant et nytt morsomt intervju med sjefen sjøl, Sig. ->klikk her<- Endret 29. september 2009 av SCV Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Gleder meg til hver tirsdag! Min favorittbåt er også Northwestern. Edgar er kjekkas Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jau følger seff med, selv om jeg har lastet og sett alle episodene for lengst. Harris er back on track. (guuud som jeg skulle ønske jeg var en hardbarka sail0r med tattis og rullings) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hehe, jau. Men det som frister alle i bunn og grunn er vel det at det man minimum tjener paa en sesong er 100.000 kroner, og noen er oppe i 350.000 kroner! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sig stumpa røyken i 3,5 timer i dagens episode. imponert! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jo, de er fra Karmøy, og i en av episodene kan man faktisk høre Sig som radiofisker, og snakker norsk med en annen nordmann. Vet du om den er på nett? Eneste norske jeg har hørt han si er "tri", tror jeg. Det er kanskje det du snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå