Olavxxx Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg har desverre lite byggebilder av denne (les: ingen), men jeg skal ta noen bilder i ettertid. Her er iallefall maskinen utenpå. Inni er den: E2180 CPU Abit 650i nforce hk Ati x850xt pci-e kort 4 Gb ram 250Gb hd Samt den kjører på toughpower PSU (600w elns, husker ikke). Jeg har også org cpukjøler og en 80mm vifte som kjøler harddisken. Her er bilde av hardwaren (når den var montert i vinduskarmen): Måtte på LAN en dag, hadde 20 minutter på meg.. Måtte ha pc'en med meg på en eller annen måte, så den ble bygget inn i en arkiveske fra Ikea! Tok ikke mange minutter, men resultatet ble overraskende bra. Den er utrolig grei å bære på, samt det at HK står på høykant er rett og slett genialt. Nå slipper man å bøye seg bak pc'en, man kan se fargen på lydutgangen, etc enkelt Den veier også UFATTELIG lite, samt med de to bærehullene får den både ventilasjon og enkel portabilitet. Her er ikea-esken boxputeren er bygget inn i: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40129968 Endret 28. september 2008 av DaButcher Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Er det jeg sier. Det der er noe av det kuleste! Endret 28. september 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå