moviemartin Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Exif: ef 24-70@24 f9 1/30 sek ISO 320 ny versjon, ny crop, litt annen vinkel, samme exif har ikke tilgang på stativ, derfor "høy" iso. Martin Endret 29. september 2008 av moviemartin Lenke til kommentar
emero Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 fargene er selvfølgelig fine å se på, men du kunne klart deg uten verandaen. ja, også savner jeg elgen da... Lenke til kommentar
Carny Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Utrolig flott himmel, men jeg synes ikke du har klart å få det fram på en god måte. For meg ser det ut for at motivet er helt klart himmelen og fargene i havet, og med det sagt syns jeg alt annet blir altfor forstyrrende. Hadde dy flyttet på deg sånn ca. 3-4 meter lenger fram (eller whatever) så hadde du sluppet alt rusk og rask i forgrunnen. Det er riktignok stress å komponere, men her hadde du hatt råd tilk å ta deg 2-3 min til å virkelig se hva som kom fram gjennom søkeren før du knipset. Hvorfor kjørte du ISO'en opp? EDIT: horisonter ser ut for å være skeiv også. Endret 29. september 2008 av Carny Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det der er en av de finere bildene jeg har sett i bildekritikk! Fy pokker det var nice. Lenke til kommentar
moviemartin Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Det der er en av de finere bildene jeg har sett i bildekritikk!Fy pokker det var nice. Takk skal du ha 1. post oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå