natural Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Altså jeg connecter til enten teamspeak eller en ventrilo server og kan prate helt fint med folk, men når jeg skal joine counter-strike så får jeg en feilmelding på skjermen: "hl.exe har generert en feil og må avsluttes". Dette er sinnsykt irriterende, for all del de som har vært borti det her eller vet hva problemet er, si ifra! opplysninger: win2k sp3 og nei jeg gidder ikke formatere IGJEN. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 har aldri vørt borti problemet... men synes du bør reformatere synes det er nice å reformatere.. komer så mye dritt hele tide.. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Ja, det var lurt. Kanskje du burde formatere...? Lenke til kommentar
natural Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 uff dere har nok rett, men jeg vil fortsatt vite om noen vet hva man skal gjøre, så blir jeg og litt smartere Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 formatere? neida.. hva med å slå av selve snakke funksjonen i HL-CS? kanskje TS eller Ventrilo tar en hardlock på mic og når du da prøver å laste inn CS som og vil ha egenrettighet på mic så skjærer det seg.. bare en tanke.. viss du forstår hva jeg mener PS. jeg har selv brukt TS sammen med CS, som har snakke funksjonen slått av, funket flott med bare ett minus, hadde en full london'er inne på samme 'kanalen' som brølte og lagde mye rare lyder.. svært irriterende Lenke til kommentar
natural Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 åssen skal jeg få slått av det programmet? må vel være et sted i hl mappa men jeg finner ingen ting der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå