sinnaelgen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) noen som så hele programmet den 22 september ( eller reprisen den 27 ende ) ? jeg glemte av hel programmet ,og siden jeg måtte bort i går så gjorde jeg et opptak. nå viste de seg at ikke alt kom med på opptaket. det virker som om programmet startet mye senere en det skulle. de siste jeg fik med meg var at 2 av programlederne teste ut disse hjemmebygde amfibie bilene for tredje gang. den tredje var så mye ødelagt at den ikke kunne forsette mere. noen som vet hvem som vant ? fint hvis dere tar med bilen også ( jeg er ikke helt stø på navnene til programlederne ) Endret 29. september 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
firsom Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Han hær vant, Jeremy Clarkson med sin pickup/m påhengs. Han var den ensete som kom over den engelske kanal. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 hva skredde med kasse bilen ? sank den også ? Lenke til kommentar
firsom Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hva skredde med kasse bilen ? sank den også ? Om du mener Richard Hammons bobilbåt sank nok den også, igjen Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 det var det jeg trodde. forrige sesong klarte Jeremy Clarkson å tippe rundt med påhengs pickupen sin. dette skulle han hindre ved å legge til noe tønner, en på hver side av bilen. gikk det bra denne gangen eller ? program nr 3: artig sak den mini bilen som ble testet der Lenke til kommentar
firsom Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det gikk vel forsåvidt bra ja, i og med at de kom over hele den engelske kanal med den, men den var ganske skakkkjørt når de kom fram og den tok inn en del vann. program nr 3: artig sak den mini bilen som ble testet der Ja en sånn bil kunne jeg tenkt meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå