Nektard Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Visit My Website Hva slags overdel tror dere vil passe til den, tenkte først og fremst hvit hettegenser/genser, og vet dere om egoiste selger denne buksen? takk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 første som slår meg er hvitt. grått funker kanskje også. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Grå kan nok også passe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hva med denne? Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 En camo farget overdel vil ikke funke. Ser det jo ut som du er trukket rett ut fra krigen. Grått funker fint. Brunt funker kanskje det og. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 En camo farget overdel vil ikke funke. Ser det jo ut som du er trukket rett ut fra krigen.Grått funker fint. Brunt funker kanskje det og. ja det det tenkte jeg ikke på men hva med svart?? Er litt usikker, prøver og se det for meg men blir litt "kjedelig" liksom, eller kan det funke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Svart kan funke. Kjedelig blir det uansett, pågrunn av veldig kjedelig bukse Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 hmm jaja vær sin smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå