Gå til innhold

Kule skinnjakker for gutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Venners viktigste oppgave i kjøpssammenheng når det gjelder skinnjakke er å fraråde den forvirrede sjelen det han/hun har planlagt å gjennomføre samt å få personen til å tenke igjennom hva han/hun driver med og få dem på bedre tanker.

 

tell me, hva er galt med skinnjakker?

skiller seg ikke spesielt ut fra andre jakker? halvparten av alle jentene jeg ser går med skinnjakke iaff

Lenke til kommentar

Helt riktig at folk har forskjellig stil, så å kalle meg en idiot for å si min mening om en stil er ganske unødvendig.

 

Ja, det finnes forskjell på skinnjakker, men jeg har enda tilgode å se en jeg har syntes var fint.

 

Jenter bruker skinnjakker, ja. Men jenter bruker bind også. Ikke dermed sagt at jeg går med hverken skinnjakke eller bind av den grunn.

Lenke til kommentar
OP spurte ikke om din mening såe :) posten din er usaklig

 

brukte jenter som et eksempel på min påstand om at skinnjakker er perfectly normal to wear

Bare for å være litt vrang: Det er også perectly normal to wear bh'er for jenter. Er det da normalt at gutter bruker det?

Neste gang du skal bruke ett eksempel for å bevise din påstand vær litt mer kreativ og prøv å bruk ett eksempel som er sammenlignbart :)

Lenke til kommentar
OP spurte ikke om din mening såe :) posten din er usaklig

 

brukte jenter som et eksempel på min påstand om at skinnjakker er perfectly normal to wear

Bare for å være litt vrang: Det er også perectly normal to wear bh'er for jenter. Er det da normalt at gutter bruker det?

Neste gang du skal bruke ett eksempel for å bevise din påstand vær litt mer kreativ og prøv å bruk ett eksempel som er sammenlignbart :)

 

ja jøss, reading comprehension er en fin ting

Lenke til kommentar
Helt riktig at folk har forskjellig stil, så å kalle meg en idiot for å si min mening om en stil er ganske unødvendig.

 

Ja, det finnes forskjell på skinnjakker, men jeg har enda tilgode å se en jeg har syntes var fint.

 

Jenter bruker skinnjakker, ja. Men jenter bruker bind også. Ikke dermed sagt at jeg går med hverken skinnjakke eller bind av den grunn.

 

Du skjønner ikke helt forskjellen på å si din mening, og å prøve å påtvinge andre din mening altså? Greit, vi har alle skjønt for 5 poster siden at du ikke liker skinnjakker. Du er ett stykke forbi punktet hvor du uttrykte dette nå. Eneste jeg ser du drive med her, er å rakke ned på folk som har en annen mening enn deg.. Kan ikke vi uttrykke vår mening, uten at du skal kalle oss idioter?

Lenke til kommentar
Både jakken fra Villain og JL er gode eksempler på skinnjakker man failer med.. Elendig passform og forferdelige lommer (spesielt på JL'en)

Kom ikke som noen overaskelse at du skulle velge å rakke ned på de. Se det fra et økonomisk synspunkt tror du virklig en produsent ville laget en jakke med en elendig passform som du så fint kaller det? Jeg antar at du har prøvd jakkene, siden du velger å komme med slike uttalelser? Jeg vet heller ikke hvordan du er bygget, men akkuratt det feltet velger jeg å ikke å gå nærmere inn på. Jeg vil bare poengentere at alle er bygd forskjellig og hvorvidt den da ikke passet deg, så kan den da fint passe andre. Som du sikkert også la merke til, så sa jeg at de så "greie" ut, ikke at de var sånn wohoo den skal jeg kjøpe selv.

Endret av Fibber
Lenke til kommentar

Jakken fra JL har jeg prøvd ja, og elendig passform var litt å ta i, men passformen på jakkene kontra prisen er ikke god nok, og jeg ville ikke kalt dem konkurransedyktig egentlig. Og ang. passform ser du hvordan jakken er sydd (innsving etc) at den ikke vill sitte riktig på en gjennomsnittlig person.

 

 

Og ja, mange produsenter lager ting med "elendig passform".

 

Og jeg må bare spørre hvorfor det ikke kom som noen bombe at jeg ville kritisere dem?

Lenke til kommentar
Har lyst å kjøpe meg skinnjakke men gidder ikke betale mer enn 2000 for den. Noen kule å anbefale? Er først og fremst ute etter sort, men er åpen brun og andre farger også.. ;)

 

Det er knallpriser på Elvine skinnjakker hos shoppingmall.no

 

Har lyst å kjøpe meg skinnjakke men gidder ikke betale mer enn 2000 for den. Noen kule å anbefale? Er først og fremst ute etter sort, men er åpen brun og andre farger også.. ;)

 

Det er knallpriser på Elvine skinnjakker hos shoppingmall.no

Førpris 2000,- nå 1000,-

post-175481-1225179965_thumb.jpg

post-175481-1225179988_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...