Gå til innhold

Den beste fotogarfen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera.

Jepp! Han fyren som skulle ha DryZone til 1Ds3'en sin (som også hadde 1D3 og 40D) er min kandidat.

Selv om det muligens føles litt klamt og ekkelt å bli nevnt i denne tråden, så er Ragamuffin den eneste her som jevnlig og over lang tid har presentert bilder jeg blir blank i øynene av. Det er utvilsomt fordi det er så mange røde L-er på glasset hans.

Lenke til kommentar
Selv om det muligens føles litt klamt og ekkelt å bli nevnt i denne tråden, så er Ragamuffin den eneste her som jevnlig og over lang tid har presentert bilder jeg blir blank i øynene av. Det er utvilsomt fordi det er så mange røde L-er på glasset hans.
Helt klart, alle vi andre hadde tatt like bra bilder med det utstyret ;-)
Lenke til kommentar

Kunst handler ikke om å være den beste, kunst handler om å uttrykke, kunsten blir bedre og til slutt er kunst bare forskjellig, men ikke best.

Det kommer til et punkt der grensen er nådd, blant de beste har jeg aldri sett noen skille seg ut som å være den beste, men jeg har sett de ha forskjellige "grener" hvor de er bedre i forhold til hverandre, en er bedre i å kaste høyt, en annen er bedre i å kaste langt, men begge spretter den like godt. Bjørn Dælhi er den eneste idrettsutøveren jeg har sett som virkelig har vært i en klasse for seg selv, ingen over, ingen ved siden av....

Begynner, Amatør og Proff.... Beste fotografen jeg vil nominere er "Proff", rett og slett fordi "Proff" lager bilder jeg setter høyest på lista.

Lenke til kommentar
Dere er noen sløvk...., ingen har begrunnet nomineringen.

Begrunnelsen av meg var tilstede :D

Jepp! Han fyren som skulle ha DryZone til 1Ds3'en sin (som også hadde 1D3 og 40D) er min kandidat.

Han fikk jeg fjerna ;)

Lenke til kommentar

Han fikk jeg fjerna ;)

Søren. Han var jo den beste fotografen her. Du var vel kanskje ute etter å fjerne konkurransen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...