Boralis Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hvem som er den beste fotogarfen her er ikke bare umulig å avgjøre, det er også komplett uinteressant. Kunne ikke sagt det bedre selv,det viktigste er vel at en har en hobby man er glad i og som gir en selv noe vil jeg tro Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva er forskjell på å si hvem som er beste fotograf og det at man har jevnlige konkuranser om hvem som tar det beste bildet? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Haha, fortsett slik gutter! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva er forskjell på å si hvem som er beste fotograf og det at man har jevnlige konkuranser om hvem som tar det beste bildet? Da er i så fall jeg den beste fotografen! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hva er forskjell på å si hvem som er beste fotograf og det at man har jevnlige konkuranser om hvem som tar det beste bildet? Da er i så fall jeg den beste fotografen! Ey, du er ikke nominert ennda! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da får jeg nominere IceFox da Så han får en sjanse. Men alle vet at det er egentlig en kamp mellom PMnormal og meg Tom Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere er noen sløvk...., ingen har begrunnet nomineringen. Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Jepp! Han fyren som skulle ha DryZone til 1Ds3'en sin (som også hadde 1D3 og 40D) er min kandidat. Selv om det muligens føles litt klamt og ekkelt å bli nevnt i denne tråden, så er Ragamuffin den eneste her som jevnlig og over lang tid har presentert bilder jeg blir blank i øynene av. Det er utvilsomt fordi det er så mange røde L-er på glasset hans. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Selv om det muligens føles litt klamt og ekkelt å bli nevnt i denne tråden, så er Ragamuffin den eneste her som jevnlig og over lang tid har presentert bilder jeg blir blank i øynene av. Det er utvilsomt fordi det er så mange røde L-er på glasset hans.Helt klart, alle vi andre hadde tatt like bra bilder med det utstyret ;-) Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere er noen sløvk...., ingen har begrunnet nomineringen.Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Jobber ikke du i fotobutikk? Dette er snikreklame! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei erru gal, jeg jobber ikke i noe fotobutikk. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Kunst handler ikke om å være den beste, kunst handler om å uttrykke, kunsten blir bedre og til slutt er kunst bare forskjellig, men ikke best. Det kommer til et punkt der grensen er nådd, blant de beste har jeg aldri sett noen skille seg ut som å være den beste, men jeg har sett de ha forskjellige "grener" hvor de er bedre i forhold til hverandre, en er bedre i å kaste høyt, en annen er bedre i å kaste langt, men begge spretter den like godt. Bjørn Dælhi er den eneste idrettsutøveren jeg har sett som virkelig har vært i en klasse for seg selv, ingen over, ingen ved siden av.... Begynner, Amatør og Proff.... Beste fotografen jeg vil nominere er "Proff", rett og slett fordi "Proff" lager bilder jeg setter høyest på lista. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere er noen sløvk...., ingen har begrunnet nomineringen.Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Begrunnelsen av meg var tilstede Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Jepp! Han fyren som skulle ha DryZone til 1Ds3'en sin (som også hadde 1D3 og 40D) er min kandidat. Han fikk jeg fjerna Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror vi lar premien gå til den med det dyreste kamera. Jepp! Han fyren som skulle ha DryZone til 1Ds3'en sin (som også hadde 1D3 og 40D) er min kandidat. Han fikk jeg fjerna Søren. Han var jo den beste fotografen her. Du var vel kanskje ute etter å fjerne konkurransen? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Neppe den beste Ikke bedre enn meg iallefall;) Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Du fjerna? Jeg som tipsa deg da. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Om brukeren ja, hvor tåpelig han hørtes ut, men du fikk vel beskjed om at personlige samtaler ikke holdt ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Men alle vet at det er egentlig en kamp mellom PMnormal og meg Ja, det er jo ingen diskusjon om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå