superbat Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg lurte på folket her inne mener er den beste fotografen her på diskusjon.no. Begrunn svaret med feks kreativitet eller teknisk gjennomførelse. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Et emne jeg ikke tar i med ildtang. 1 Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg gir en stemme til meg selv på grunn av kreativitet, teknisk utførelse og 100% levering hver gang. Nei, er dette virkelig et spørsmål? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg blir hver gang fascinert av Mr. Olsens Makrobilder, de er stort sett skjønne! Lenke til kommentar
ColaDranker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Som å spørre: Hvem er den beste idrettsmannen/maleren/ingeniøren/elektikeren. Noen lager kunst. Og da i så mange forskjellige grener at de snaut nok kan samenlignes. Noen er håndtværkere der nøyaktigheten av det de gjør er viktigere en at det ser pent "kunstnerisk" ut. Så spørsmålstilleren biter nok over litt for mye her. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Kom igjen da, dere vet bedre, det blir for dumt av dere å nominerere dere selv, når alle vet at jeg tar så uendelig mye bedre bilder Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg er i alle fall ærlig: Jeg tar ikke så mye bilder, men tar bilder når jeg har film til mitt gamle Miranda. That's right! Jeg bruker for det meste ikke digitalt kamera. Jeg liker den gamle gode analoge teknologien! (Det som er litt synd er at snart er jeg kanskje NØDT til å nøye meg med nymotens teknologi fordi de selger antageligvis ikke filmer lenger i fremtiden.) Jeg liker å ta naturbilder, og bilder av personer. Jeg stiller ISO, eksponeringstiden og evt. blitzen etter følelsen, og som regel blir det rette og fine bilder! Jeg er kanskje ikke den beste fotografen, men pytt sann! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Synes spørsmålet ikke var så fryktelig ille. Alle her inne har vel sine favoritter. Men om man vil avsløre sine favoritter blir vel en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Fantastisk personlighet som fanger øyeblikket og handlingen. Bilder fulle av følelser og burritos. Ontpc: Jeg har egentlig ikke noen spesielle favoritter. Men som andre har sagt, så har Mr.Olsen noen skikkelig gode macrobilder. Ellers så ser jeg mer på bildene enn hvem som har tatt de, så jeg husker skjeldent hvem som har tatt de. Mr.Olsen blir husket pga massive mengder med fluebilder for en liten tid tilbake. Endret 29. september 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det jeg mener er at dette gidder jeg ikke svare på, til å være 1 innlegget må jeg si at det var en kanon start ! VOTE FOR PEDRO Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Før vi forteller hvem som er forumets beste fotograf, kanskje superbat kan fortelle hvem som er verdens beste fotograf. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 personlig synes jeg spørsmålet til trådstarter er ganske generelt. jeg driver ikke mye med fotografering selv (utenom den typiske "turistfotograferingen" når jeg er på reise selv om jeg burde lært meg ganske mye mer om hvordan en tar bedre bilder) men jeg kan tenke meg det er ganske mange stilarter innen fotografering. noen liker å ta bilder av landskap/naturbilder, andre av portretter, byggninger, idrettsbilder, makroer und so weiter. å bestemme hvem som er den beste (dermed den mest komplette) fotografen som henger på forumet tror jeg dermed vil være en vannskelig utgave. jeg foreslår at det settes som regel i tråden at en må nominere/foreslå andre enn seg selv for at det skal bli en viss objektivitet over de som foreslås (dette er kun et forslag fra min side og ikek noe jeg kommer til å følge opp per idag). Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Det ønsker jeg ikke ta stilling til gett... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hvem som er den beste fotogarfen her er ikke bare umulig å avgjøre, det er også komplett uinteressant. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva er egentlig en fotogarf? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er vel ikke snakk om en kåring av den beste fotografen? Slik jeg tolker trådstarter så vil han vite hvem du personlig synes er flinkest, og hvorfor du synes han er flink? Hvorfor er det så uinteressant? Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva er egentlig en fotogarf? Jeg vet ikke, men jeg er den beste :!: Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er vel ikke snakk om en kåring av den beste fotografen? Slik jeg tolker trådstarter så vil han vite hvem du personlig synes er flinkest, og hvorfor du synes han er flink?Hvorfor er det så uinteressant? Det er bare slik det er... man kjenner det på kroppen... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Meg, såklart. Jeg skyter jo med en Olympus! (Fanboyisme manglet i denne tråden. Jeg må gjøre min forbanna plikt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå