Gå til innhold

Den beste fotogarfen her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som å spørre: Hvem er den beste idrettsmannen/maleren/ingeniøren/elektikeren.

Noen lager kunst. Og da i så mange forskjellige grener at de snaut nok kan samenlignes. Noen er håndtværkere der nøyaktigheten av det de gjør er viktigere en at det ser pent "kunstnerisk" ut.

Så spørsmålstilleren biter nok over litt for mye her.

Lenke til kommentar

Jeg er i alle fall ærlig:

Jeg tar ikke så mye bilder, men tar bilder når jeg har film til mitt gamle Miranda.

That's right! Jeg bruker for det meste ikke digitalt kamera. Jeg liker den gamle

gode analoge teknologien! (Det som er litt synd er at snart er jeg kanskje NØDT

til å nøye meg med nymotens teknologi fordi de selger antageligvis ikke filmer

lenger i fremtiden.) Jeg liker å ta naturbilder, og bilder av personer.

Jeg stiller ISO, eksponeringstiden og evt. blitzen etter følelsen,

og som regel blir det rette og fine bilder!

Jeg er kanskje ikke den beste fotografen, men pytt sann!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

vote4pedro.jpg

Fantastisk personlighet som fanger øyeblikket og handlingen. Bilder fulle av følelser og burritos.

Ontpc:

Jeg har egentlig ikke noen spesielle favoritter. Men som andre har sagt, så har Mr.Olsen noen skikkelig gode macrobilder. Ellers så ser jeg mer på bildene enn hvem som har tatt de, så jeg husker skjeldent hvem som har tatt de. Mr.Olsen blir husket pga massive mengder med fluebilder for en liten tid tilbake.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

personlig synes jeg spørsmålet til trådstarter er ganske generelt. jeg driver ikke mye med fotografering selv (utenom den typiske "turistfotograferingen" når jeg er på reise selv om jeg burde lært meg ganske mye mer om hvordan en tar bedre bilder) men jeg kan tenke meg det er ganske mange stilarter innen fotografering. noen liker å ta bilder av landskap/naturbilder, andre av portretter, byggninger, idrettsbilder, makroer und so weiter. å bestemme hvem som er den beste (dermed den mest komplette) fotografen som henger på forumet tror jeg dermed vil være en vannskelig utgave.

jeg foreslår at det settes som regel i tråden at en må nominere/foreslå andre enn seg selv for at det skal bli en viss objektivitet over de som foreslås (dette er kun et forslag fra min side og ikek noe jeg kommer til å følge opp per idag).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...