MadtazRex Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Kjøpte nettopp den populære Acer Aspire 5920G og jeg har ett problem. Jeg installerte ATI drivere men jeg kan ikke bytte på grafikk instillingene. eksempel. http://bildr.no/view/262104 Finner ikke antialiasing osv. Lenke til kommentar
MadtazRex Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 bump. Ingen som vet noe? Ikonet nederst i høyre hjørnet er ikke der :S prøvde på siden å laste ned Mobility drivere men di hadde ikke mobility drivere for HD 3*** kort.. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 bump. Ingen som vet noe? Ikonet nederst i høyre hjørnet er ikke der :S prøvde på siden å laste ned Mobility drivere men di hadde ikke mobility drivere for HD 3*** kort.. Hmm, det finnes vel ikke sånn "avansert" knapp du kan trykke slik at du kan forandre på mer? Sikkert andre om vet mer enn meg. Lenke til kommentar
MadtazRex Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 På bildet er jeg i avanserte instillinger :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå