Gå til innhold

Hvilken prosessor skal jeg kjøpe?

Lami

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme hvilken du velger, Xeonen er akkurat samme prosessor som E8400.

Kan ikke tenke så mye på fremtiden når en kjøper datakomponenter, da de uansett vil være avlegs om et års tid.

Ikke at jeg vet det, men tror ikke det kommer rare priskutt på E8xxx serien. Er vel helst de litt dyrere Quad prosessorene som kommer til å bli vesentlig billigere. (Kanskje E8600 havner på E8500 nivå)

Lenke til kommentar
Samme hvilken du velger, Xeonen er akkurat samme prosessor som E8400.

Kan ikke tenke så mye på fremtiden når en kjøper datakomponenter, da de uansett vil være avlegs om et års tid.

Ikke at jeg vet det, men tror ikke det kommer rare priskutt på E8xxx serien. Er vel helst de litt dyrere Quad prosessorene som kommer til å bli vesentlig billigere. (Kanskje E8600 havner på E8500 nivå)

helt riktig om at man ikke kan handle på denne måten,dataverden endrer fortere enn noen bytter underbukser.

når det gjelder prisfallet så er det bare rykter som har vært litt under debatt i sammenheng med intels kommende serie. en artikkel på HW.no tror jeg snakket om oktober/november. sjekk rundt på nettet om info om dette for dem som ønsker.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Jeg leste rundt på tester mellom E8400 og E8500, og feks så resultatet når de kjørte Crysis, og da var E8500 bedre enn E8400, så vis jeg skal ha ny må det nesten bli E8500. Men jeg vil helst ha en ny prosessor, ikke en gammel en. Noen å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...