Ter0nd Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det mulig å skaffe piratkopierte tv-kanaler via tv-kort? i så fall, hvor skaffer jeg det? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tenker du å ta kortet til for eksempel en Canal Digital tuner, kopiere det og bruke det selv? Det tviler jeg på går, hvert kort er nemlig låst til en bestemt tuner, så hvis du skulle klare å kopiere det vil det nok ikke virke på tuneren din. Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Tenker du å ta kortet til for eksempel en Canal Digital tuner, kopiere det og bruke det selv? Det tviler jeg på går, hvert kort er nemlig låst til en bestemt tuner, så hvis du skulle klare å kopiere det vil det nok ikke virke på tuneren din. hva er tuner? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 "hva er tuner? " ---------------------- den dingsen du kobler mellom parabol-antenne og TV... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå