Gjest Gutt15 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hei =) Er en gutt på 15 år som har onanert en del, men noen ganger er utløsning langt fra like godt som andre ganger. Lurte da bare på om det er mulig å komme uten å få orgasme? Der er litt irriterende noen ganger at "arbeidet" ikke bærer frukter På forhånd takk Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg får ofte utløsning uten orgasme, har noe med for meg at jeg ikke er i riktig humør.. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hvis du gjør det sånn hele tia, så vil det vel bli litt sånn forminsket. Men om du kanskje venter noen dager så tror jeg det blir bedre. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Utløsning uten orgasme er fult mulig ja. Det har sammenheng med at utløsning og orgasme ikke er en og samme ting, men kan opptre hver for seg. Det er derfor også mulig å få orgamse uten utløsning, noe som igjen danner grunnlag for multiorgasme (jepp, menn kan få det også) som forøvrig ikke er det samme som å få orgamse og utløsning flere ganger (bare for å avlive den myten samtidig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg