Galexon Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har et Sennheiser PX100, og er dritfornøyd! Super lydkvalitet! Men nå har jeg mista den ene puta, og da er det sykt ubehagelig å ha på, samt at lyden på den ene sida er dårligere. Jeg trenger hjelp fra dere her på diskusjon.no, siden jeg vet at her finner jeg svar på det meste! Jeg er forelska i headsettet mitt! Ikke si at jeg bare må kjøpe nytt, for jeg kan ikke leve utenXD hehe På forhånd takk for alle svar! Hilsen frustrert Sennheiser-eier! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 hifiklubben Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 hifiklubben Jeg får høre med dem:) Jeg blir rett og slett deperimert om de ikke har noen... Jeg elsker det headsettet:) Beste kjøpet jeg noengang har gjort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 tror v skal fungere, eller iallefall noenlunde, men det beste er å snakke med hifiklubben... pleier å være alrighte folk og de har ofte slik liggende bak kassa. Fått gratis der flere ganger selv om det egentlig koster 10 kr elns Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har selv kjøpt de putene som er ment til diverse koss-headsett, tror du får en pakke med slike på cdon til en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå