frakri Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hei har kjøpt Toshiba Qosmio, Toshiba X300 17"WSXGA+, 9800M GTX 1 GB, X9100,4 GB,640GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP. Det er endel programmer i Windows Vista som Toshiba sier er spesielt laget for dem i den Vista som er forhåndsinnstallert, Web camera og lignende. De sier videre at jeg sansynlig ikke kan bruke disse i XP Pro. Har noe noe erfaring med slike forhåndsinnstalerte programmer fra produsentenne av PC,er? På forhånd takk Endret 29. september 2008 av frakri Lenke til kommentar
erny Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei, jeg beklager men jeg kan desverre være til svært liten hjelp til akkuratt det du spør om, jeg syns å huske uten å være helt sikker at Qosmio x300 ikke kunne kjøres med XP. Men jeg lurte på om du ved anledningen kunne tenke deg og fortelle litt om PC'en, føler du den yter som forventet? Er det trådløse nettverket mellom PC'en og ruteren godt på større avstander, sitter hjemme med to ThinkPad T60 og T43, hvor T43 faktisk har bedre tilgang til oppkobling enn den nyere modellen T60. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe den nye Qosmio x300, men vil ha så mye som mulig for pengene. Jeg trenger en PC som egner seg til spilling av eventuelle MMORPG og noen nyere spill og da skulle den passe perfekt. Eneste jeg lurer på er erfaring fra andre som har kjøpt den. Hvor mye ga du for den? Og hvor kjøpte du den fra? MVH Erik Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Heisann! :-D Jeg er også eier av denne PCen, og jeg må innrømme at jeg er veldig, veldig fornøyd. Akkurat med avstand, er jeg ikke helt sikker, ettersom jeg bruker mobilt bredbånd, så det spiller ingen rolle for meg.. Men til dette fungerer den i hvert fall helt topp ^^ Dette er en PC som gjør at du virkelig smiler når du bruker den :-) Alt går flawless :-) Har ikke møtt på en eneste utfordring, yet :-) Selv om jeg da ikke har kjørt Crysis enda :-P Men til ditt bruk er jeg ganske sikker på at det vil funke ganske bra :-) Slik jeg har forstått det :-) Bruker den mye til det samme selv også :-) Jeg betalte 21.000 og kjøpte den fra Komplett.no :-) Er ikke helt sikker på om den rent ytelsesmessig er verdt dette, men jeg er svært fornøyd nå i etterkant, da :-) har hatt PCen i ca en måned :-P Lenke til kommentar
frakri Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg kjøpte den hos Komplett.no og ga 21000 for den. Er kjempefornøyd og bedre " Bærbar " finnes ikke. I og med at det er Sata ACHI9 contoller på den så blir det kronglete å bruke XP pro for en må legge inn noen ekstra meldinger i Bios men det er fult mulig. Men med litt tweaking starter PC,en opp på 45 sekunder med den medfølgende Vista versjonen. Kjører nå en Windows Vista Ultimate " Speedy version " funnet i ei bukt ikke langt unna og den starter på 25 sekunder. Kunne bruke driverne jeg fant hos Toshiba på den versjonen som egentlig er ribbet for det meste og er ok for det jeg trenger finnes ute i buktene. Har også testet Widows 7 pro beta og det er en drøm å bruke på denne maskinen Har test kjørt noen spil slik som WoW og andre og denne pcen er helt suveren, så løp å kjøp hvis den er å få tak i nå for de har den ikke på Komplett som jeg kan se.. Dette er den 26 pc jeg har og har brukt pcer siden 1977 og har fremdelses en gammel IBM PS2 bærbar som jeg kjører Windows 3.1 på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå