tommy007 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hei, en kamerat skal straks til usa. Derfor lurer jeg på om dem selger den gamle iphonen i butikker over der enda? eventuelt hvordan han får kjøpt en iphone til meg. mvh tommy Lenke til kommentar
chberge Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tanken er fin, men får å kunne kjøpe iPhone krever man at å løse seg til en operatør for en bestemt tid. Dette kan selvfølgelig brytes, men for å kunne kjøpe i USA må man dermed ha en amerikansk adresse. Med iPhone 2G kunne man kjøpe uten telefonen uten abb, derfor var det mange som importerte før. Slik fungerer det desverre ikke med den nye modellen. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 google er din venn Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Med iPhone 2G kunne man kjøpe uten telefonen uten abb, derfor var det mange som importerte før. Slik fungerer det desverre ikke med den nye modellen. Jeg snakker om det går ann å kjøpe 2g i butikken enda! hehe du skulle lest litt nøyere Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg snakker om det går ann å kjøpe 2g i butikken enda! hehe du skulle lest litt nøyere De selger kun iPhone 3G i AT&T- og Apple-stores rundtom i USA. Den gamle versjonen selges ikke offisielt som ny eller brukt. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 ok, takk for svar Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 MEN du får jo garantert tak i en, enten via en fyr på ebay eller lignende om du gjør litt research. Det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Bare lurer, hvorfor den gamle modellen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå