albions Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1. Er det mulig å slå av fadinga på slutten av sangene. Er utrolig irriterende. 2. Er det mulig å laste ned ein addon som legger til "coverflow" funksjon ? Takker for alle svar Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 1. Play --> "Crossfade" 2. Dunno Bare hyggelig Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 1. Play --> "Crossfade" 2. Dunno Bare hyggelig Takk takk, har akkuratt lagt inn hele cd sammlinga til som FLAC på MediaMonkey. FLAC og MediaMonkey er framtida Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 MediaMonkey sin mulighet for plugins og scripts gjør at man har nesten ubegrensede muligheter for å legge til sånne ting. Har selv prøvd PrettyPictures såvidt, men skjermen jeg hadde da var såpass liten at jeg gikk bort fra det. Mens jeg lette etter det på forumet snublet jeg over MonkeyFlow som gjør mye det samme. MonkeyFlow er faktisk et eget program som kommuniserer med MM, det advares om at det er ganske tungt å kjøre. Les litt om de i trådene, prøv dem ut og se hvilken du liker best. Lenke til kommentar
Marve_Almar Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 1. Er det mulig å slå av fadinga på slutten av sangene. Er utrolig irriterende.2. Er det mulig å laste ned ein addon som legger til "coverflow" funksjon ? Takker for alle svar Klikk deg inn på http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...e6fb935bdd48e07. I det første innlegget i MonkeyFlow tråden finner du en lenke til "embedded version" (http://www.mediafire.com/?ju1n3mn0nuw). Installasjonen er enkel - kun to filer du plasserer i mappen "..\MediaMonkey\Scripts\Auto". Fungerer utmerket! Tips: Dersom du har mange single låter som ikke er tagget til et spesielt album (anbefaler deg å fjerne Album info på "single" låter), er det en ide å f.eks. skrive "Singler" i Album Artist taggen. Da samles alle singlene under "et cover" (og da også under et album i andre visninger). Alternativet er at det genereres et cover / album per låt - noe som evt. gjør MonkeyFlow / CoverFlow ubrukelig. Se vedlegg - skjermbilde fra MediaMonkey m/MonkeyFlow. Legg merke til trikset for å samle alle single låter under et cover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå