Soles Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Mitt hovedkort fikk fyken i helgen og så er mitt spørsmål om når jeg starter maskinen med et nytt hovedkort, om det går an og bare oppdatere til samme OS som jeg hadde før hovedkortet kotsluttet. Eller må jeg bare instalere det på nytt igjen Windows Xp SP3 OS ? Trenger svar fortest mulig Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hvis det gamle og ned nya hovedkortet har chipset fra samme produsent, f.eks Intel, så kan du bare flytte disken over til det nye hovedkortet. Vil anbefale å reinstallelere chipsetdriverne. Hvis det er snakk om bytte fra Nvidia til Intel eller omvendt er det mulig du må reinstallere windows, det er mulig du får bootet, men ville da ha tatt backup av det nødvendigste på C: før du reinstallerer windows. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Oki Takker for svaret hjalp meg veldig mye Så har jeg bare igjen og ta backup av musikken som er viktig Peace <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå