Tilfeldigfyr Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Kabinett : Cooler Master Stacker 831 RAM: Corsair TWIN2X DDR2 4096MB(2x2048MB) Strømforsyning: Corsair TX 750W Prosessor: Intel Core 2 Duo E8500 Grafikkort: PowerColor Radeon HD 4850 * 2 (Crossfire) Harddisk: Western Digital Caviar SE16 750 GB Hovedkort: Asus Rampage Formula x48 *Oppdaterte oppsettet til slik jeg har landet på. Skal hovedsaklig bruke pc'n til CS: Source og Warhammer Online. Endret 29. september 2008 av Tilfeldigfyr Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Til crossfire ville jeg valgt et X48-basert hovedkort (link). Man trenger ikke ekstra lydkort med mindre man er ekstremt nøye på perfekt lyd. De integrerte fungerer lenge. Lenke til kommentar
Tilfeldigfyr Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Lener mot Asus Rampage Formula nå, tenkte jeg bare skulle sjekke det innom dere først for å være sikker på at det er kompatibelt med de andre dingsene ^^ EDIT: og hva syns forøvrig du/dere om setupen i sin helhet? Tar imot alle tips :> Endret 28. september 2008 av Tilfeldigfyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 virker ut som et greit oppsett og kunne tenkt meg mye av det samme. det med hovedkort og lydkort så kan jeg såpass si at jeg ville gått for et intel x48 chipset hovedkort. ellers kan jeg jo spytte inn at lydkort har blitt til for driverproblemer og skal egentlig ikke være nødvendig lenger ettersom at lydkvaliten på et integrert lydkort har blitt så mye bedre. Lenke til kommentar
Tilfeldigfyr Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Oppdatert oppsettet i første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå