Gå til innhold

Beste sted i Outland å booste en lvl 57 ally?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for svar. Forresten, ordet jeg var ute etter var vel AoE farme.

Jeg tror orcene langs veien i HFP er greie å AE farme for en frost mage. Casterne er vel kun i campene nede ved bunnen, så hold deg litt vekke fra de. Vet ikke om respawn er kjapt nok for en lvl 70 som dreper for fote dog.

Lenke til kommentar

De beste alternativene du har er vel gjerne vulturene nær den første ally byen i Hellfire eller de orc campene rundt Path of Conquest.

Du kan også gå til den lille fel orc byen i øst der du får en del quests etterhvert, tett i tett med mobs og de spawner dugelig raskt.

Lenke til kommentar
Takk for svar. Forresten, ordet jeg var ute etter var vel AoE farme.

Jeg tror orcene langs veien i HFP er greie å AE farme for en frost mage. Casterne er vel kun i campene nede ved bunnen, så hold deg litt vekke fra de. Vet ikke om respawn er kjapt nok for en lvl 70 som dreper for fote dog.

Opp og ned den renna i HFP er fint ja. Path of glory, er det det den heter? Da respawner mobs igjen før du her helt nede i enden, så er det bare å springe frem og tilbake der. Blir fort endel lvls på en time eller to det. Men fordel om han kan tagge dem selv da, for da får han all XP om dere ikke er groupet ;)

når han blir litt høyere er disse "spøkelsene" eller hva de nå er i netherstorm en fin plass (ikke spøkelsene, men de derre consortium tingene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...