tomolaf Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Er det noen som har forslag til en ny A4-skanner hvor lokket kan åpnes helt, slik at det er lett å skanne utsnitt av store dokumenter (plakater, kart, byggetegninger, etc), og uten at man trenger å brette de først? Alternativt at lokket kan tas helt av. Tror at den nå utgåtte Canon CanoScan Lide 500F har denne muligheten. Har ikke klart å finne frem til en ny skanner. Ser at mange har mulighet til å heve lokket (Z-hengsling), men det er ikke tilstrekkelig. Prisklasse inntil ca kr 2000. Jeg har allerede flere skannere, men ingen med denne muligheten. Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Veit ikke hvordan det er på rene scannere..men forrige gang jeg var på elkjøp..sjekket jeg ut noen av canons multifunksjonsskrivere og fant ut ved et uhell/ flaks for deg at lokkene bare er festet ved at to plastikkbiter fra lokket er festet ganske løst nede i skriveren..så det var lett å ta av/sette på lokket..så det var sikkert gjort sånn med vilje... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det finnes på rene scannere også. Bl.a. på de hvor man kan bytte ut overdelen med opsjon for scanning av gjennomsiktige objekter (overheadfoils, dias, etc.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå