toth Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ay, folk som ser på sårte føleser som utroskap må jo nesten ver emo... Uhm.. Hva tror du er grunnen til at fysisk utroskap tas ille opp, om ikke det er grunnet brutt tillit/sårede følelser? Lenke til kommentar
Sandoora Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvis han på død og liv skal ha stripper, synes jeg at nestegang du har bursdag, så lei deg inn en mannelig stripper, så kan han se hvor gøy det er;P får han lov, får du lov..dermed basta^^ Lenke til kommentar
twisted_ Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 hvis han på død og liv skal ha stripper, synes jeg at nestegang du har bursdag, så lei deg inn en mannelig stripper, så kan han se hvor gøy det er;P får han lov, får du lov..dermed basta^^ Jeg tror de færreste som har passert 20 vil hevne seg på denne måten. De er uansett ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Tror ikke han hadde brydd seg heller. Hadde ikke jeg ihvertfall. Hadde ikke sagt noe på at dama hadde hatt mannlig stripper til seg og venninnene på bursdagen sin. Må unne dem litt moro og. Derimot om hun hadde hatt en personlig stripper hjem en sen torsdagskveld så hadde jeg reagert Lenke til kommentar
Ms-Me Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ikke noe big deal? Hallooooo. Om du har ei dame du er sammen med og elsker så holder man seg vel for god til å betale for at andre damer skal kle av seg foran deg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hah! Det er noen år siden ungdomsskolen, jeg har virkelig savnet jenteargumentet "Hallooo?". Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om du har ei dame du er sammen med og elsker så holder man seg vel for god til å betale for at andre damer skal kle av seg foran deg? Det er jo bare uskyldig morro. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ikke for alle.. and therein lies the problem.. Lenke til kommentar
Chaalex Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg er en gutt på snart 18 år og kunne aldri tenke meg å ha en stripper på fødselsdagen min. Jeg ville heller ikke syntes det hadde vært greit om kjæresten min hadde det. Høres i utgangspunktet ikke ut som en "big deal", men hvis han ikke en gang vurderer å høre på deg når du sier du ikke liker det lyser det varselslamper^^ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hah! Det er noen år siden ungdomsskolen, jeg har virkelig savnet jenteargumentet "Hallooo?". Herregud. La nå gutter være gutter. Det er uskyldig morro. Jeg kan ikke helt se det store i det. Tror du virkelig at typen din kommer til og forelske seg i stripperen og stikke av med henne? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med og feks latt dama mi få ha en stripper i sitt bursdagsselskap. Tenk på en ting: Det er jo bare gøy. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For the luls of it. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 For the luls of it. Helt korrekt. Just for the fun of it. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For å svare på det første spørsmålet ditt, så er svaret nei. "Hvorfor dra ut for å spise når kona lager mat hjemme?" Fordi kokken på restauranten og stripperen har til felles at de er flinke til det de gjør, derfor får de betalt for å gjøre det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva hadde betydd mest for deg da? En pirrende striptease fra dama di som kanskje ikke er så kjempe flink, eller en fra ei ukjent stripper som kan det hun driver med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva som betyr mest for meg av middag 6 dager i uken hjemme og middag ute en gang i uken? Jeg ser ingen grunn til å sammenligne dem, da de begge er fine på hver sin måte. Spørsmålet er vel strengt tatt hvorfor jeg må velge, når de ikke utelukker hverandre. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) For the luls of it. Helt korrekt. Just for the fun of it. Reis med kompisene og spill paintball. Mye gøyere. Hva er "gøy" med en stripper ? At kompisene står og hyler og hoier i bakgrunnen når stripperen gnir rumpa nedover fyren ? Hva hadde betydd mest for deg da? En pirrende striptease fra dama di som kanskje ikke er så kjempe flink, eller en fra ei ukjent stripper som kan det hun driver med? Definitivt dama. Grunnen sier du selv. En pirrende striptease. Blir da mye mer tent av å se dama i aksjon enn en random stripper. Endret 8. oktober 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvordan skal man debattere med en som ikke forstår moroa? Dette kunne like greit vært en tråd hvor han vil ha paintball-party og du skriver "Hva er moro med paintball, å bli skutt av vennene sine og få blåmerker overalt?"Hvis du ikke forstår motivasjonen til at noen vil hyre inn en stripper, så er det klart du aldri vil forstå situasjonen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå