whoi Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Eneste grunnen til at jeg skrur av maskinen, er hvis jeg skal på lan party. Har ikke opplevd noen som helst problemer med å la pcene mine stå å gå konstant. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 min gammle evercom maskin klarte 4 uker.. men starta den igjen? nei.. måtte formatere.. å etter det ble hden temmelig klikk.. Lenke til kommentar
HMX Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hørt om at hd skivene har smeltet... er det mulig? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hørt om at hd skivene har smeltet... er det mulig? Det hørtes ut som en røverhistorie. Jeg har brent meg på HD-er uten at de har tatt skade. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 ikke noe er som 2 år gamle tråder =) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I 1995 monterte jeg flere PCer (med Win95, Afseth) som har stått på kontinuerlig siden, og de virker da enda. Har selvsagt blitt slått av og på noen ganger, men å mene at PC og / eller Windows ikke tåler å stå på kontinuerlig er overtro. En elgammel tråd som var blitt vekket til live igjen, men til glede for nye lesere: Computer Hangs After 49.7 Days [microsoft.com] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min PC har stått på kontinuerlig de 2 siste årene, selv når jeg har vært på ferie, med høy belastning på CPU. Det går helt fint, bare man har en OK vifte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hørt om at hd skivene har smeltet... er det mulig? De fleste platene er av aluminum, og det har et smeltepunkt på 660 grader celcius. Så, nei, jeg tror ikke det er mulig Lenke til kommentar
tema95 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dersom du er redd for at maskinen din brenner opp, så tenk da på boligen den står i. Det er litt verre! Derfor skal du også gjerne skru av strømmen på skjermen dersom du har god gammeldags CRT. Høyspentdelen det er nemlig den delen i en PC som er mest utsatt for å ta fyr (på samme måte som i en TV). Ellers står min maskin på hele tiden, men jeg har "hvilestilling" på sekundære disker dersom det ikke er aktivitet i løpet av en time, slik at de ikke behøver å stå å spinne hele tiden. Mest for å spare lagerne. Terje Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min 160GB IDE MAXTOR Diamondmax tok fyr og brant opp/smeltet hele kretskortet natt til tirsdag, det var under oppstart av maskinen. 666 innlegg! Yes! (måtte bare, beklager) Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har aldri noen gang vært borte i en maskin som er stabil med Windows 9x. Den eneste måten den kan bli nogelunde stabil på er å dedikere den til èn enkeltl oppgave og pælme den inn i et skap. Har forresten til gode å oppleve minnelekasjer når jeg bruker Linux. Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har en PC på jobben, og den har stått på 24/7 siden 1999! Skal nevnes at vi kjører Windows NT på den... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har hørt om at hd skivene har smeltet... er det mulig? And we have a winner : Todays top Forum Lurker is HMX Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min maksin har vært på i et år nå, en del restarter har det vært, men har ikke hatt mer total nedetid enn ca 1døgn.... Hardware skifting og Strømbrudd.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå