Dragoncrest Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Gamecube var den sterkeste konsollen fra forige generasjon, ....*snip* Må bare pirke på den, Xbox var den kraftigste konsollen forrige generasjon, men GC var ikke så langt bak. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 bare kjøp deg komponent kabel så er det ikke så kornete lenger Kan du forklare hvorfor komponent skal gi et mindre kornete/pikselert resultat? Forøvrig har jeg kjørt komponent både på en høykvalitets 37" 1920*1080 LCDTV samt på en høykvalitets 32" 100Hz CRT 16:9. Det jeg mente med det var at det ble mye mindre kornete når jeg skiftet til komponent kabel. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det som har plaget meg i en god stund, og fortsatt gjør det, er Nintendos fiendlighet mot onlinespilling. Jeg har blitt bortskjemt med Live Lenke til kommentar
kilik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ny techvideo Jeg synes det kan sammenlignes med et mindre pent X360-spill. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ny techvideoJeg synes det kan sammenlignes med et mindre pent X360-spill. Jeg er ikke like sikker på om jeg tør å ta den sammenligningen. Det ser iallefall veldig bra ut til å være laget av en uavhengig utvikler. De trenger dog å jobbe mer med grafikkstilen. Det ser til tider litt generisk ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Spillet er i pre-alfa, kanskje ikke så rart. De driver med oppussing nå. Spillet kommer ikke ut før om rundt 6 måneder. Beta vil sikkert bli ferdig rundt årsskiftet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg